زمان مطالعه: 4 دقیقه
۵ دلیل برای اینکه به مادرید سفر کنید

۵ دلیل برای اینکه به مادرید سفر کنید

مادرید، پایتخت اسپانیا، یک مرکز پر جنب و جوش و فرهنگی برای بازدیدکنندگان است.

مادرید، پایتخت اسپانیا، یک مرکز پر جنب و جوش و فرهنگی برای بازدیدکنندگان است. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا مادرید باید در لیست سفر شما باشد، اگر قصد سفر به مادرید را دارید، رزرو هتل مادرید خود را هم اکنون انجام دهید.

هنر و فرهنگ در مادرید

مادرید خانه برخی از بزرگترین گالری‌ها و موزه‌های هنری جهان است، مانند موزه پرادو که آثار برخی از برجسته‌ترین هنرمندان اسپانیایی مانند فرانسیسکو گویا و دیگو ولاسکز را در خود جای داده است. موزه Reina Sofia نیز باید بازدید شود که شامل آثار هنرمندان شاخصی مانند پابلو پیکاسو و سالوادور دالی است. مادرید، همراه با موزه‌هایش فرهنگی غنی دارد. خیابان معروف Gran Vía، سالن اپرای Teatro Rea و Teatro de la Zarzuela برای اپرا‌های کلاسیک اسپانیایی را در این شهر نباید از دست داد.

غذاهای مادرید

غذا‌های اسپانیایی یکی از متنوع‌ترین و خوش طعم‌ترین غذا‌های جهان است و مادرید بهترین مکان برای تجربه آن است. از تاپاس‌های سنتی اسپانیایی گرفته تا غذا‌های مدرن، مادرید بهشت عاشقان غذاست. از خورش لپه دلچسب معروف «cocido Madrileño» یا «شکلات چوروس» یک غذای مورد علاقه برای صبحانه لذت ببرید. مادرید همچنین به خاطر زندگی شبانه‌اش در سراسر شهر مشهور است.

 

تاریخ و معماری در شهر مادرید

مادرید دارای تاریخ غنی است و مکان‌های دیدنی و ساختمان‌های تاریخی متعددی را در خود جای داده است. کاخ سلطنتی مادرید با معماری خیره‌کننده و مجموعه عظیمی از هنر و مصنوعات، جاذبه‌ای است که باید از آن بازدید کرد Puerta del Sol .یکی دیگر از نقاط محبوب است که می‌توانید برج ساعت معروف شهر و پلاک نمادین (Kilometer Zero) را که مرکز کشور را نشان می‌دهد، پیدا کنید.

 

فوتبال در مادرید

مادرید به دلیل علاقه‌اش به ورزش، به ویژه فوتبال شناخته شده است. رئال مادرید، یکی از موفق‌ترین باشگاه‌ های فوتبال در جهان، مادرید را خانه خود می‌خواند، استادیوم خانگی، سانتیاگو برنابئو نیز یک جاذبه توریستی محبوب است. همچنین می‌توانید یک بازی را در استادیوم واندا متروپولیتانو، خانه دیگر تیم برتر اسپانیا، اتلتیکو مادرید، تماشا کنید. اگر فوتبال مورد علاقه شما نیست، مادرید همچنین خانه Caja Mágica است، یک مجموعه تنیس خیره‌کننده که میزبان مسابقات آزاد مادرید است.

پارک‌ها و طبیعت مادرید

مادرید شهری سرسبز است که پارک‌ها و فضا‌های بیرونی زیادی دارد که بازدیدکنندگان از آن لذت می‌برند. پارک رتیرو با دریاچه بزرگ و باغ‌های زیبا یکی از محبوب‌ترین‌هاست. کازا د کامپو یکی دیگر از پارک‌هایی است که باید از آن بازدید کرد. این پارک درست در غرب مرکز شهر قرار دارد و دارای مسیر‌های پیاده‌روی و دوچرخه سواری، باغ وحش و پارک تفریحی است. پارک مادرید ریو یکی دیگر از مکان‌های عالی است که در امتداد رودخانه Manzanares قرار دارد و مسیر‌های دوچرخه‌سواری، زمین‌های بازی و مناطق پیک‌نیک را ارائه می‌دهد.

رزرو هتل مادرید

مادرید، پایتخت اسپانیا، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در اروپاست. مادرید که به خاطر معماری خیره‌کننده، تاریخ غنی و فرهنگ پر جنب و جوشش معروف است، سالانه میلیون‌ها بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. با وجود تفریحات و سرگرمی های زیادی که در این شهر وجود دارد، پیدا کردن محل اقامت مناسب برای بهترین استفاده از سفر بسیار مهم است. تعداد زیادی هتل در مادرید وجود دارد که متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای است. در ادامه با برخی از هتل های مادرید آشنا شوید.

هتل ‌های لوکس مادرید

مادرید برای کسانی که به دنبال هتل‌های لوکس هستند، مجموعه‌ای از هتل‌های پنج ستاره دارد که امکانات رفاهی در سطح جهانی، خدمات بی‌عیب و نقص و چشم‌انداز‌های خیره‌کننده را ارائه می‌دهند. برخی از برترین هتل‌های لوکس در مادرید شامل ریتز کارلتون هتل مادرید، گرن ملیا پالاسیو د لس دوک و هتل ویلا مگنا می شود.

بوتیک هتل های مادرید

مادرید همچنین مجموعه‌ای عالی از بوتیک هتل ها دارد که تجربه‌ای صمیمی‌تر و شخصی‌تر را ارائه می‌دهند. این هتل‌ ها معمولا اتاق‌های کمتری دارند و اغلب در ساختمان‌های تاریخی یا عمارت‌های تغییر کاربری داده شده قرار دارند. برخی از هتل‌های بوتیک در مادرید شامل هتل Only You Atocha، هتل URSO &؛ Spa و Vincci The Mint می‌شود.

هتل ‌های اقتصادی مادرید

برای کسانی که بودجه کمتری دارند، مادرید همچنین مجموعه‌ای عالی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه دارد. این هتل‌ها اغلب در مناطقی دور از مرکز شهر واقع شده‌اند، اما همچنان اتاق‌های راحت و امکانات اولیه را ارائه می‌دهند. برخی از بهترین‌هتل های اقتصادی مادرید شامل Ibis Madrid Centro Las Ventas، فرودگاه NH مادرید Barajas و هتلNuevo Madrid می شود.

هاستل ‌های مادرید

مادرید همچنین مجموعه‌ای عالی از هاستل‌ها برای مسافران مقرون‌به‌صرفه دارد. برای کسانی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه اقامت هستند، هاستل های مادرید گزینه بسیار خوبی است. برخی از برترین هاستل‌ های مادرید شامل «هت» (The Hat)، «یو هاستلز» (U Hostels) و «توک هاستل» (TOC Hostel) می شود.

اجاره آپارتمان در مادرید

در نهایت، مادرید همچنین مجموعه‌ای عالی از آپارتمان‌های اجاره‌ای دارد؛ برای کسانی که به دنبال فضا و حریم خصوصی بیشتر هستند یا برای خانواده‌ها یا گروه‌هایی که با هم سفر می‌کنند، گزینه بسیار خوبی هستند.

 

رزرو متنوع ترین هتل های مادرید در فلای تودی

در پایان، مادرید شهری پر جنب و جوش و فرهنگی است که همه امکاناتی دارد. چه به هنر، غذا، تاریخ، ورزش یا فضای باز علاقه‌مند باشید، مادرید همه آن‌ها را دارد. مادرید با معماری زیبا، فرهنگ غنی و زندگی شبانه پر جنب و جوش، مقصدی است که برای سفر به اسپانیا باید از آن دیدن کرد.

برای رزرو متنوع ترین هتل های مادرید کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. با هر سلیقه ای و بودجه ای می توانید در این سایت محل اقامت موردنظر خود را با پرداخت ریالی و فقط با یک کارت شتاب رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما مادرید و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

 

برچسب ها : فلای تودی,رزرو هتل,بلیط هواپیما

نظر خود را درباره «۵ دلیل برای اینکه به مادرید سفر کنید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ۵ دلیل برای اینکه به مادرید سفر کنید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.