زمان مطالعه: 1 دقیقه
رشته ورزشی کی وان

رشته ورزشی کی وان

K-1 یک سازمان جهانی سبک کیک بوکسینگ می باشد که برای ارتقای کیک بوکسینگ، در توکیو ژاپن توسط کازیوشی ایشی در سال 1993 تأسیس شد.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

K-1 یک سازمان جهانی سبک کیک بوکسینگ می باشد که برای ارتقای کیک بوکسینگ، در توکیو ژاپن توسط کازیوشی ایشی در سال 1993 تأسیس شد. با آسمونی همراه باشید. در رقابت‌های کی وان از تکنیک رشته‌های موای تای، کاراته، تکواندو، ساواته، ساندا، کیک بوکسینگ، بوکس و دیگر هنرهای رزمی استفاده می‌شود. 

قوانین کی وان

  • ممکن است پایان مسابقه با ناک اوت فرد بازنده همراه باشد.
  • استفاده از زانو در K-1 مجاز و در کیک بوکسینگ ممنوع است.
  • فایترهای درجه یک در این مسابقات حضور دارند.

برگزاری مسابقات k1

مسابقات کی وان پیش از این توسط شرکت EFG ژاپن برگزار می‌کرد. اما در سال 2011 میلادی مشکلات مالی EFG بالا گرفت و درنهایت در 28 اردیبهشت ماه 91 ورشکستگی EFG اعلام شد. مسابقات جایزه بزرگ K-1 و همچنین مسابقات K-1 MAX که در رده وزنی میان وزن برگزار می‌شود علاوه بر اعتبار از لحاظ جایزه نقدی در بین مسابقات رایج کیک بوکسینگ و موی تای بیشترین پرداختی را به فایترها داشته و دارند.

سینا کریمیان نماینده ایران در مسابقات K-1 دوبار به عنوان قهرمانی دست یافته است.

سینا کریمیان

نظر خود را درباره «رشته ورزشی کی وان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره رشته ورزشی کی وان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.