زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی کی سونگ یونگ

بیوگرافی کی سونگ یونگ

کی سونگ یونگ فوتبالیست و کاپیتان سابق تیم ملی کره جنوبی و همسر هان هه جین بازیگر سریال جومونگ است.

کی سونگ یونگ فوتبالیست و کاپیتان سابق تیم ملی کره جنوبی است. وی همسر هان هه جین بازیگر معروف سریال جومونگ است. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی کی سونگ یونگ را ببینید.

درباره کی سونگ یونگ

کی سونگ یونگ ۲۴ ژانویه ۱۹۸۹ در شهر جی گوانگجو کره جنوبی بدنیا آمد. پدر کی سونگ سال ۲۰۰۱ او را برای آموزش فوتبال به استرالیا فرستاد. کی سونگ سال ۲۰۱۳ با بازیگر معروف و محبوب کره ها هه جین که در ایران به اسم سوسانو در سریال جومونگ شناخته می شود ازدواج کرد. آنها یک دختر دارند.

زندگی ورزشی کی سونگ یونگ

کی سونگ یونگ فوتبال حرفه‌ای خود را از باشگاه اف سی سئول شروع کرد و در سال ۲۰۰۹ با مبلغ ۱۰ میلیون پوند به سلتیک اسکاتلند پیوست. با توجه به درخشش او در سلتیک و المپیک ۲۰۱۲روزنامه‌های انگلیسی مدعی علاقه باشگاه‌های انگلیسی به جذب وی شدند. سپس وی با مبلغ ۶۰ میلیون پوند به گران‌ترین بازیکن تاریخ سوانسی سیتی تبدیل شد.

در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ او نیز به عنوان یک هافبک قرضی برای ساندرلند بازی کرد کی سونگ در سه جام جهانی در تیم ملی بوده و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به عنوان کاپیتان هدایت تیم در داخل زمین را به عهده داشت. کی سونگ یونگ پس از بازی مقابل فیلیپین در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ از تیم ملی کره جنوبی کناره‌گیری کرد.

تصاویر کی سونگ یونگ

کی سونگ یونگ
کی سونگ یونگ و هان هه جین
기성용
ازدواج کی سونگ یونگ و هان هه جین
کی سونگ یونگ فوتبالیست کره
کی سونگ یونگ و هان هه جین در فرودگاه
کی سونگ یونگ بازیکن تیم ملی کره جنوبی

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی کی سونگ یونگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کی سونگ یونگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.