زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی کیم سون هو

بیوگرافی کیم سون هو

کیم سون هو بازیگر سریال معروف دهکده ساحلی چاچاچا است و فیلم جدید او در سال 2023 فیلم نجیب‌زاده نام دارد.
نام و نام خانوادگی کیم سون هو
تاریخ تولد 8 مه 1986
محل تولد سئول، کره جنوبی
ملیت کره‌ای
حرفه بازیگر
وضعیت تاهل مجرد

 

کیم سون هو (Kim Seon-ho) بازیگر معروف کره‌ای است. وی در سریال دهکده ساحلی چاچاچا در سال 2021 خوش درخشید اما پس از آن درگیر یک حاشیه شد و مدتی از دنیای بازیگری دور بود.

فیلم سال 2023 کیم سون هو، فیلم نجیب زاده (The Childe) و یا آقازاده نام دارد. این فیلم در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز است که بسیار پربیننده هم بوده است. کیم سون هو در جوایز بویل جشنواره بوسان موفق شد بهترین بازیگر مرد جدید فیلم شود. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی کیم سون هو را ببینید.

کیم سون هو در جشنواره بویل بوسان اکتبر 2023

ماجرای جدایی پرحاشیه کیم سون هو از یک مجری

بیوگرافی کیم سون هو + ماجرای حاشیه ای تلخ در زندگیش
حاشیه زندگی کیم سون هو

اکتبر 2021 پس از اتمام سریال دهکده ساحلی چاچاچا، کیم سون هو درگیر حاشیه‌ای شد که او را راهی بیمارستان کرد. وی متهم به ازدواج دروغین از سوی یک زن که گویا مجری سابق هواشناسی بوده، شد. چوی یونگ آه یک گزارشگر اخبار هواشناسی بوده و سال 2013 بخاطر ازدواج، کارش را رها کرد و به تجارت روی آورد. وی مدتی پس از طلاق از شوهرش با کیم سون هو آشنا شد. ولی گویا در این دوران، باردار شده است.

وی در دوران بارداری الکل استفاده می‌کرد و به همین دلیل بین او و کیم سون هو اختلافاتی بوجود آمد و مصرف بیش از حد او در این دوران، او را واداشت تا بچه‌اش را سقط کند و کیم سون هو را درگیر کارهای اشتباه خود کرد. کیم سون هو به طور یک‌طرفه قضاوت شد و از بعضی برنامه‌ها برداشته شد و مورد انتقاد شدید کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. کیم سون هو مدتی از دنیای بازیگری دور بود تا اینکه بالاخره ادعاهای این مجری رد شد و وی از هوادران این بازیگر عذرخواهی کرد.

کیم-سون-هو
کیم سون هو

درباره کیم سون هو

کیم سون هو 8 مه 1986 در سئول کره جنوبی به دنیا آمد. کیم سون هو پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، در موسسه هنرهای سئول تحصیل کرد و مدرک خود را از گروه تولید پخش و سرگرمی دریافت کرد. هنگامیکه در کالج بود، به گروه تئاتر پیوست و بازی در نمایش ها را آغاز کرد. اولین نقش او در "بوئینگ جدید" (اقتباسی از نمایشنامه فرانسوی به همین نام) در سال 2009 بود.

بیوگرافی کیم سون هو + ماجرای حاشیه ای تلخ در زندگیش
فتوشات کیم سون هو

کیم موفقیت ناچیزی با ظاهر شدن در نمایشنامه محبوب Daehakro پیدا کرد. او در تئاتر Rooftop House Cat و Goal of Love حضور پیدا کرد، که هر دو کمدی عاشقانه بودند.

بعدها، او با نقش‌های تاثیرگذارتر، مجموعه کارهای خود را گسترش داد و در آثاری مانند True West و Kiss of the Spider Woman در 2015 و closer در 2016 حاضر شد و توانست در تئاتر به محبوبیت برسد.

کیم سون هو اولین بازی تلویزیونی خود را در سال 2017؛ با پیشنهاد کارگردان لی یون جین که اجرای او را در تئاتر closer دیده بود، در درام اداری شبکه KBS2 با عنوان مدیر خوب ایفای نقش کرد.

کیم سون هو در سریال استارت آپ

کیم-سون-هو
مصاحبه کیم سون هو

کیم سون هو در اکتبر 2020، در درام استارت آپ حضور یافت. نقش او به عنوان سرمایه‌گذار نوپا با گذشته‌ای غم انگیز مورد استقبال بینندگان قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه هنرهای Baeksang برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد-تلویزیون شد.

این سریال زندگی دختر سخت‌کوش و پرتلاشی به نام سو دال می (به سوزی) را روایت می‌کند که پس از جدایی پدر و مادرش از یکدیگر تصمیم می‌گیرد با پدرش زندگی کند او در رقابت با خواهر پولدارش وون این جه (کانگ هانا) بسیار تلاش می‌کند تا استارت آپ خود را بر پا کند از طرفی نام دو سان (نام جو هیوک) موسس شرکت سامسان تک، فرد باهوشی است که سو دال می از او الهام می‌گیرد. نام دوسان به همراه هان جی پیونگ (کیم سون هو) که سرمایه گذار موفقی است به سو دال می کمک می‌کنند تا به رویای خود برسد.

در جریان پخش این درام، کیم سون هو در رتبه‌بندی ماهانه شهرت و برند که توسط موسسه تحقیقات تجاری کره انجام می‌گیرد، در رتبه اول قرار گرفت و باعث افزایش محبوبیت داخلی و بین‌المللی او شد.

کیم سون هو در سریال دهکده ساحلی چاچاچا

بیوگرافی کیم سون هو + ماجرای حاشیه ای تلخ در زندگیش
کیم سون هو در چاچاچا

نقش کیم سون هو در سریال دهکده ساحلی چاچاچا که محصول سال 2021 است، هونگ دو-شیک است. وی همه فن حریف است و در دهکده از احترام زیادی برخوردار است. هونگ دو شیک از بزرگان مراقبت می‌کند و از هیچ کاری دوری نمی‌کند. وی در دهکده با یک دندانپزشک با بازیگری شین مین آ برخورد می‌کند و ماجراهایی را بوجود می‌آورند.

سریال های کیم سون هو

کیم-سون-هو
کیم-سون-هو
  • 2021 دهکده ساحلی چاچاچا
  • 2021 ادامه دادن
  • 2020 استارت آپ
  • 2020 مرا در حافظه خود پیدا کن
  • 2019 روح را بگیر
  • 2019 خنده در وایکیکی2
  • 2018 احساس خوبی برای مردن
  • 2018 شاهزاده صد روزه من
  • 2018 یاور خانه شما
  • 2018 تو منو دیوونه می‌کنی
  • 2017-2018 دو پلیس
  • 2017 قوی‌ترین پیک
  • 2017 مدیر خوب
کیم سون هو در فیلم نجیب زاده 2023

فیلم‌های کیم سون هو

  • 2023 نجیب‌زاده

تصاویر کیم سون هو

بیوگرافی کیم سون هو + ماجرای حاشیه ای تلخ در زندگیش

کیم-سون-هو

بیوگرافی کیم سون هو + ماجرای حاشیه ای تلخ در زندگیش

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی کیم سون هو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کیم سون هو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.