زمان مطالعه: 1 دقیقه
کهن الگوی ارتمیس

کهن الگوی ارتمیس

طرفدار حقوق زنان اینها تنها بخشی از واژه هایی است که می توان این کهن الگو را توصیف کرد.

جنگاور ،رقابت جو،عشق به طبیعت بکر،حمایت از ضعیف ترها،پرانرژی،هیجان زده ،ازاد،لجوج،طرفدار حقوق زنان اینها تنها بخشی از واژه هایی است که می توان این کهن الگو را توصیف کرد. با آسمونی همراه باشید.

  • در کودکی اهل درس وکتاب نیست ،اهل تمییز کردن اتاق ووسایلش نیست ،درواقع کارهایی که والدین دوست دارند انجام بدهد را انجام نمی دهد.
  • بیشتر اهل کشتی گرفتن ،سوارکاری است .
  • دوستدار سگهای وحشی وبزرگ وازانها نگهداری می کند.
  • علاقه به ماه داره وبه آن نگاه می کنه وازآن انرژی می گیره ،اسمان پرستاره کویر رادوست داره دریا را دوست داره،مخصوصا کنار دریا بودن وقدم زدن درشب .
  • عاشق حمایتگری است تا جاییکه از او سواستفاده نشود.شب بیداری را دوست داره ،جنگل وطبیعت بکر رادوست دارد .بیشتر در بزرگسالی مراکز حمایتی دارند.در بزرگسالی
  • معمولا موهاشو رنگ نمی کنه ،هرگز قولی رافراموش نمی کنند.هیچ وقت عروسک بازی نمی کنند.

ادامه دارد...

نظر خود را درباره «کهن الگوی ارتمیس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کهن الگوی ارتمیس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.