زمان مطالعه: 5 دقیقه
کمپین رپورتاژ آگهی چیست

کمپین رپورتاژ آگهی چیست

در دنیای امروز که همه چیز حول محور تبلیغات می‌چرخد، رپورتاژ آگهی یک روش موثر و کارآمد برای شناساندن کسب و کارهای مختلف در وب‌سایت‌های معتبر دیگر محسوب می‌شود.

در دنیای امروز که همه چیز حول محور تبلیغات می‌چرخد، رپورتاژ آگهی یک روش موثر و کارآمد برای شناساندن کسب و کارهای مختلف در وب‌سایت‌های معتبر دیگر محسوب می‌شود. در واقع وب‌سایت شما با کمک نگارش یک نوشته جذاب و رعایت اصول نگارشی، بازاریابی و سئو، ضمن جذب مخاطبین هدف، در نتایج جست‌وجوی گوگل نیز بالاتر خواهد آمد. در یک کسب و کار آنلاین به منظور موفقیت، لازم است که تمامی ابعاد بازاریابی دیجیتال را مدنظر قرار داده و در رابطه با آن‌ها اطلاعات کافی کسب نمایید. یکی از شاخه‌های بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ رپورتاژ آگهی است که داشتن اطلاعات کافی درباره آن می‌تواند در رشد کسب و کار تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

رپورتاژ آگهی چیست

در زمان قدیم برای اطلاع‌رسانی موضوعاتی همانند فروش محصول، ارائه خدمات، آگهی استخدام، ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشگاه و... از دیوارهای شهر و تابلوهای اعلانات جهت نصب و چسباندن تراکت‌های تبلیغاتی استفاده می‌شد. یکی دیگر از راه‌های دشوار و زمان‌بر برای تبلیغات در زمان گذشته چاپ تعداد زیادی تراکت و انداختن آن‌ها در خانه‌های مردم بود. اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی امر تبلیغات نسبت به گذشته بسیار راحت‌تر و سریع‌تر شده و اینترنت با ارائه امکاناتی همچون انتشار آگهی‌های تصویری و ویدیویی، شرایط بهتری را در این زمینه فراهم کرده است.

واژه رپورتاژ (Reportage) که در اصل از زبان فرانسوی گرفته شده، به معنای «گزارش» می‌باشد. منظور از ریپورتاژ آگهی گزارشی است که محتوای آن به صورت روایت‌گونه، علاوه بر بیان اطلاعات کاربردی و مستند، به معرفی یک کسب و کار، محصول یا یک خدمت نیز می‌پردازد. به بیان ساده محتوای ریپورتاژ آگهی شامل اطلاعاتی است که برای کاربران و مخاطبان مفید و کاربردی می‌باشد. رپورتاژ خبری با ارائه محتوای مفید می‌تواند پاسخگوی سوالات و نیازهای کاربران باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رپورتاژ آگهی میتوانید مقاله رپورتاژ آگهی چیست را در سایت تسمینو مطالعه نمایید

کاربردهای رپورتاژ آگهی

لازم به ذکر است که رپورتاژ آگهی به صورت مستقیم وجهه تبلیغاتی نداشته و به منظور ارائه اطلاعات برای کاربران منتشر می‌شود. رپورتاژ کمک می‌کند تا محصول یا کسب و کار شما به صورت تأثیرگذار در ذهن کاربران جای گرفته و اعتماد آن‌ها جلب شود. به طور معمول مردم از آگهی‌های تبلیغاتی استقبال نمی‌کنند؛ چرا که اکثر آن‌ها بر این باورند که تمامی آگهی‌های تبلیغاتی به قصد گول زدن و متقاعد کردن مشتریان ساخته و منتشر می‌شوند. از این رو رپورتاژ خبری این امکان را فراهم می‌سازد تا بتوانید کسب و کار، سایت یا برند خود را به خوبی معرفی کرده و به صورت غیر مستقیم مخاطبین هدف را به سوی خود جذب نمایید.

مزیت های رپورتاژ آگهی

  • رپورتاژ در سایت‌های معتبری که بازدید بالایی دارند منتشر می‌شود. انتشار آگهی شما در وب‌سایت‌های معتبر تأثیر مستقیم در افزایش جذب مخاطبین هدف خواهد داشت.
  • رپورتاژ کسب و کار شما پس از انتشار به صورت مادام‌العمر و مستمر باقی مانده و حذف نخواهد شد. بنابراین کاربران با هر بار جست‌وجوی کلمات کلیدی مرتبط می‌توانند به آگهی شما و در نتیجه وب‌سایت کسب و کار شما دسترسی پیدا کنند.
  • ریپورتاژ آگهی را می‌توان به صورت یک خبر جدید در خبرگزاری‌های معتبر و مختلف منتشر کرد.
  • انتشار محتوای رپورتاژ تأثیر مستقیم بر بهبود وضعیت سئوی سایت کسب و کار خواهد داشت.
  • رپورتاژ می‌تواند در فرآیند برندینگ سایت نیز نقش مهمی را ایفا نماید.
رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد
رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد

تأثیر رپورتاژ بر سئو سایت

 برای همه افرادی که به نوعی با وب‌سایت سر و کار دارند، ایجاد ترافیک در سایت و جذب مخاطبان همیشه امری مهم است. همانطور که می‌دانیم، ایجاد ترافیک در سایت توسط نمایش صفحه مذکور در نتایج جست‌وجوی گوگل میسر می‌شود. یکی از روش‌های بهینه‌سازی و افزایش بازدید سایت، رپورتاژ آگهی است که برای انجام این کار می‌بایست کسب و کار خود را از طریق محتوای رپورتاژ در سایت‌های خبری و معتبر معرفی نمایید.

شایان ذکر است که انتشار رپورتاژ سبب دریافت بک لینک فالو و دائمی در وب‌سایت‌های معتبر شده که تأثیر به‌سزایی در سئو و کسب رتبه اول در کلمات کلیدی مرتبط دارد. در واقع رپورتاژ به شکل یک گزارش جامع و کلی از خدمات و محصولات است که نقش مهمی در بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو و توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال دارد. ناگفته نماند که شما با خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌های معتبر، در واقع از آن‌ها اعتبار دریافت می‌کنید؛ چرا که یکی از معیارهای رتبه‌بندی گوگل، تعداد و کیفیت بک لینک‌هایی می‌باشد که از سایت‌های دیگر می‌گیرید.

هنگامی که صفحات غیر تبلیغاتی، همانند سایت‌های خبرگزاری، کاربران خود را به وب‌سایت شما ارجاع می‌دهند، گوگل مطمئن می‌شود که در وب‌سایت‌ شما محتوای با ارزش و مفیدی برای ارائه وجود دارد؛ در نتیجه وب‌سایت شما در لیست سایت‌های با رتبه بالا قرار می‌گیرد. همانطور که پیش‌تر ذکر شد، رپورتاژ یک آگهی دائمی بوده که تاریخ انقضا ندارد؛ از این‌رو بدون محدودیت زمانی سبب ارجاع کاربران جدید به سایت‌ شما می‌شود.

هنگامی که شما یک رپورتاژ آگهی را در کانال‌هایی همچون وب‌سایت‌های معتبر و محبوب منتشر می‌کنید، سایت مذکور یک صفحه جداگانه و همیشگی برای محتوای شما ایجاد می‌کند و همچنین امکان لینک‌دهی به 3 تا 5 کلمه کلیدی و دریافت بک لینک فالو از سایت معتبر مذکور وجود خواهد داشت. از آن جایی که محتوای شما به صورت دائم در صفحه اول گوگل و سایت ناشر نمایش داده می‌شود، وضعیت سئو سایت شما بسیار بهتر خواهد شد.

ویژگی‌های یک رپورتاژ خوب

 بهترین رپورتاژ آگهی دارای ویژگی‌ها و نکات منحصربه‌فردی است که رعایت آن‌ها هنگام نگارش می‌تواند در جذب مخاطبین هدف تأثیر به‌سزایی داشته باشد. در ادامه به نکاتی که رعایت آن‌ها سبب نگارش یک رپورتاژ عالی می‌شود اشاره خواهیم کرد:

  • در بهترین رپورتاژ نقاط قوت محصول یا خدمات که سبب تمایز با سایر رقبا شده است باید ذکر شده و از هرگونه اغراق و دروغ‌گویی پرهیز شود.
  • نویسنده رپورتاژ باید از واژگان و جملات با بار مثبت همچون بهترین، جدیدترین و... استفاده نماید.
  • پیام رپورتاژ می‌بایست از ابتدا قوی و باانرژی شروع شود.
  • محتوای رپورتاژ باید کاربردی باشد و کاربر از مطالعه آن استفاده نماید.
  • تیتر جذاب و خاص و محتوای مختصر و مفید از دیگر نکاتی است که رعایت آن‌ها سبب نگارش یک رپورتاژ خوب می‌شود.
  • استفاده از المان‌های گرافیکی مناسب و تصاویر جذاب نیز در بهتر دیده شدن رپورتاژ تأثیر به‌سزایی دارد.
بهترین سایت برای خرید رپورتاژ آگهی خوب
بهترین سایت برای خرید رپورتاژ آگهی خوب

بهترین سایت برای خرید رپورتاژ آگهی

هنگام انتخاب سایت چهار فاکتور وجود دارد که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید بهترین و معتبرترین مرجع را پیدا کنید. در ادامه با چهار فاکتور مذکور بیشتر آشنا خواهیم شد:

1. رتبه در سایت الکسا: هر اندازه رتبه یک سایت در alexa کم‌تر و نزدیک به 1 باشد بهتر بوده و نشان‌دهنده ترافیک و بازدید بیشتر در آن سایت است.

2. سن دامنه سایت: هر اندازه سن دامنه سایت بیش‌تر باشد، سابقه فعالیت آن طولانی‌تر خواهد بود.

3. دامین آتوریتی و پیج آتوریتی: دامین آتوریتی در مقایسه با پیج آتوریتی از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چرا که پیج آتوریتی اعتبار یک صفحه از آن سایت را مورد بررسی قرار داده و دامین آتوریتی اعتبار دامنه و کل سایت را چک می‌کند.

4. موضوع محتوای سایت: هر اندازه زمینه فعالیت سایت مورد نظر با کسب و کار شما هم‌خوانی داشته باشد برای شما بهتر بوده و کاربران زیادتری جذب آگهی شما خواهند شد.

در نهایت باید گفت که رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و پربازده‌ترین روش‌های افزایش ترافیک محسوب می‌شود. با مشاهده نمونه رپورتاژ آگهی و اطلاع از مزایا و کاربردهای این نوع محتوا به طور قطع بر تأثیر به‌سزای رپورتاژ در بهبود سئو و جذب مخاطبین بیشتر پی خواهید برد. بنابراین پیشنهاد می‌شود نگارش یا خرید رپورتاژ آگهی را برای رشد کسب و کار خود در برنامه‌های کاری قرار دهید.

نظر خود را درباره «کمپین رپورتاژ آگهی چیست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کمپین رپورتاژ آگهی چیست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.