کلاهبرداری با موضوع جایزه 5000 دلاری در گروه های واتساپ آغاز شده است. به مناسب روز جهانی زن در گروه های واتساپی پیامی با عنوان (تبریک می گویم، هدیه روز زن ترکیش ایرلاینز، از طریق پرسشنامه شانس دریافت 5000 $ را خواهید داشت) در حال پخش شدن می باشد. در این پیام به کاربران اعلام شده با جواب دادن سوالات این پیام شانس خود را برای دریافت 5000 دلار امتحان کنید، بعد از پاسخگویی به جواب ها چند تا جعبه به کاربر نمایش داده خواهد شد و از کاربر درخواست می شود با انتخاب جعبه ها شانس خود را امتحان نمایید تا برنده جایزه شوید.

به گزارش آسمونی، موضوع اصلی این می باشد شما با انتخاب هر کدام از جعبه های برنده خواهید شد، بعد از انتخاب جعبه از کاربر درخواست می شود این پیام را به 100 نفر ارسال کند، بعد از ارسال پیام ها به تعداد مشخص شده از کاربر درخواست می شود به لینکی که اعلام می کنند وارد شوید و کدی به کاربر داده می شود و که کد اعلام شده را باید به شماره های خارج از کشور ارسال شود.

طبق بررسی های آسمونی این پیام با محتوای برنده شدن 5000 هزار دلار فقط مخاطب را وسوسه خواهد کرد تا مراحل درخواستی را انجام دهد ولی در آخر هیچ جایزه ای درکار نیست و فقط زمان زیادی از مخاطب گرفته و ورودی صفحات سایت ها (لینکی که درخواست ورود داشتند) بیشتر خواهد شد.

کلاهبرداری به اسم هدیه روز زن از طرف هواپیمایی
کلاهبرداری به اسم تبریک روز زن

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کلاهبرداری هدیه روز زن با اسم هواپیمایی ترکیش ایرلاینز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کلاهبرداری هدیه روز زن با اسم هواپیمایی ترکیش ایرلاینز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.