زمان مطالعه: 2 دقیقه
مد استایل؛ اولین کتاب آموزش مدلینگ ایرانی اسلامی

مد استایل؛ اولین کتاب آموزش مدلینگ ایرانی اسلامی

اولین کتاب مد استایل بر اساس الگوهای ایرانی و اسلامی از تاثیرگذاری این علم در زندگی و ایجاد ارتباطات تازه و موثر سخن می گوید.

خلاصه کتاب مد استایل

اولین کتاب مدلینگ در ایران به نویسندگی امیر زبده از اصول مد و لباس براساس الگوهای ایرانی اسلامی سخن می گوید. شرایط کشورمان در زمینه توجه به مد ایرانی و اسلامی نقطه شروع نگارش کتاب راهنمای مدلینگ بود. بخش هایی از کتاب «مد استایل» به پوشش اسلامی از نگاه جامعه شناسان سراسر جهان می پردازد. مطالب روانشناسی و زیبایی شناسی این کتاب باتوجه به اصول جهانی صنعت مد و به قلمی زیبا و روان نوشته شده.

افراد با توجه به جایگاه اجتماعی خود می توانند از مطالب کتاب مد استایل استفاده کنند و آن را در زندگی روزمره خود بکار گیرند. البته که درک افراد مختلف از یک کتاب می تواند متفاوت باشد. امیر زبده این کتاب را براساس تجربیات خود در عرصه مدلینگ و اصول حرفه‌ای رفتاری و پوششی نوشته است. اگر به مدلینگ ایرانی علاقه دارید می توانید موضوعات زیبایی‌شناسی، ارتباطات، جامعه ‌شناسی و روانشناسی در مد را در این کتاب بخوانید. امیر زبده در مصاحبه ‌هایش از علاقه‌ی خود به مد گفته است و این‌ که چگونه یک لباس مناسب برای حضور در اجتماع می تواند تاثیر مثبتی بر افراد جامعه داشته باشد و آنان را در کسب موفقیت ‌های ارتباطی یاری رساند. نویسنده کتاب مد استایل از اهمیت خلاقیت در استفاده از زبان بدن صحبت می کند. هر فردی با هر موقعیتی که درآن قرار دارد باید با اصول اولیه ارتباطات آشنایی داشته باشد و یکی از مهارت های لازم در این حوزه، ارتباطات غیر کلامی یا همان زبان بدن است.

گوشه ای از کتاب مد استایل


• این کتاب اولین اثر مد استایل در کشور ایران است که توسط اینجانب امیر زبده جمع آوری و تالیف شده است. خواندن این کتاب علاوه براینکه ایجاد ذوق و شوق برای عکاسی و یادگیری علم مد و فشن در سنین مختلف ایجاد می کند، بلکه تاثیرگذاری آن در سبک زندگی و ایجاد ارتباط تازه جهت شروع زندگی جدید و یافتن هدف والا در آن بسیار زیاد است و حتی خواندن آن به عموم جامعه توصیه می شود. زیرا در هر جامعه ای فکر مسموم باعث روند منفی و عدم پیشرفت آن جامعه می گردد و کودک درون ما اگر از همان دوران طفولیت به بهترین نحو شکل گیرد، دیگر کمتر در کشور عزیزمان شاهد اتفاق های تلخ و ناگوار خواهیم بود. مبحث سبک زندگی در مد، اخلاق در مد، روانشناسی رنگ در مد، ارتباطات در مد و... چه بسا با خواندن این مباحث در روحیه فرد ناسالم ناخودآگاه ورود کرد و راه درست را برای او هموار می کند. یکی از اهداف اصلی من برای نوشتن کتاب این بود که نوجوان و جوان بی هدف در زندگی با خواندن آن بار دیگر به صحنه زیبای زندگی برگردد و رشد فرهنگی و اقتصادی کشورم به بهترین شکل ممکن میسر شود.


• مدل تبلیغاتی صرفا به معنای تبلیغات تلویزیونی و بازیگر شدن نیست. این حوزه بخش های مختلفی دارد و مخاطبان آن مصرف کننده های عادی، افراد سرمایه دار، خانواده ها، والدین، کودکان و...؛ به طور کل می توان گفت تمام اقشار جامعه را در برمی گیرد.


مدل باید فیگوری را انتخاب کند که مناسب بدنش باشد تا هنگام عکاسی جلوه خاصی به بدنش بدهد. فیگورهایی که در دسته بندی کاری که می خواهید انجام دهید را انتخاب کنید.


البته برای عکس های بهتر و رساندن حس مطلوب که شاید بزرگترین مشکل در فیگور گرفتن باشد این مهم است که یک مدل از لحاظ ذهنی باید چند وجهی عمل کند. یعنی اینکه وقتی فیگور صورت را می گیرد، همزمان باید فیگور دست و پا را هم بگیرد.


مشخصات کتاب مد استایل

نویسنده: امیر زبده
تعداد صفحات: 152
چاپ: اول 1400
ناشر: طوفان واژه ها
پخش و توزیع: 09109297823 - 02166459717

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مد استایل؛ اولین کتاب آموزش مدلینگ ایرانی اسلامی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مد استایل؛ اولین کتاب آموزش مدلینگ ایرانی اسلامی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.