زمان مطالعه: 1 دقیقه
کتاب بی تی اس

کتاب بی تی اس

کتاب فراتر از داستان رکورد 10 ساله بی تی اس یکی از کتاب‌های گروه بی‌تی‌اس است که پس از انتشار رکورد زد.

کتاب بی تی اس به نام «فراتر از داستان: رکورد 10 ساله بی تی اس» (Beyond the Story: 10 Year Record of BTS) منتشر شد. بسیاری از هواداران این گروه کی‌پاپ منتظر انتشار کتاب بی‌تی‌اس بودند. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی کتاب Beyond the Story: 10 Year Record of BTS بپردازیم.

تشکیل گروه هفت نفره پسرانه بی‌تی‌اس از سال 2010 آغاز شد و سال 2013 زیر نظر بیگ هیت اینترتینمنت شروع به کار کرد. اعضا BTS عبارتند از: جین، شوگا، جیهوپ، آر ام، جیمین، وی و جونگ‌کوک. طرفداران این گروه آرمی هستند و این گروه کی‌پاپ، آرمی‌های بسیاری در سراسر جهان دارند.

گروه بی تی اس

 

نام کتاب فراتر از داستان: رکورد 10 ساله بی تی اس
نام نویسنده کانگ میونگ سوک و بی‌تی‌اس
نام کشور کره جنوبی
سال انتشار 9 جولای 2023
زبان کره‌ای-انگلیسی
تعداد صفحات 544
نام اصلی Beyond the Story: 10 Year Record of BTS

 

10Year Record of BTS 

معرفی کتاب Beyond the Story: 10 Year Record of BTS

کتاب خاطرات بی تی اس به نام Beyond the Story: 10 Year Record of BTS توسط کانگ میونگ سوک روزنامه‌نگار کره‌ای و بی تی اس نوشته شده است. این کتاب به زبان کره‌ای است ولی توسط آنتون هور، کلر ریچاردز و اسلین یونگ به زبان انگلیسی هم منتشر شده. این کتاب در لیست پیش‌فروش کتاب‌فروشان ظاهر شده است و توسط طرفداران با فروش بالایی در آمازون، بارنز و نوبل روبرو شده است.

تاریخ انتشار کتاب Beyond the Story: 10 Year Record of BTS

تاریخ انتشار کتاب فراتر از داستان: رکورد 10 ساله بی تی اس (Beyond the Story: 10 Year Record of BTS) روز 9 جولای 2023 است.

 

نظر خود را درباره «کتاب بی تی اس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کتاب بی تی اس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.