ایکر کاسیاس اولین و آخرین کاپیتان اسپانیایی که بر جهانی بوسه زد. دروازه بان نیمکت نشین آینده پورتو، در جام جهانی 2010 علاوه بر عنوان قهرمانی، جایزه دستکش طلایی را هم به خود اختصاص داد.

 

کافو کاپیتان برزیل در جام جهانی 2002 آخرین کاپیتان برزیلی بود که فتح جام جهانی را به این شکل جشن گرفت. کافو در سالهای 1994 و 1998 هم در فینال جام جهانی حضور داشت تا با سه حضور در فینال رکوردی دیگر از آن خود سازد.

دیدیه دشان( راست) و لورن بلان( چپ) و جام جهانی 1998. در این مسابقات دشان کاپیتان فرانسه بود و بلان هم کاپیتان دوم. پیش از شروع جام دشان 69 بازی ملی کرده بود و بلان 68 بازی
دو کاپیتان و دومین فینال طی چهار سال. دیه گو مارادونا( پیراهن آبی) سال 1986 با آرژانتین قهرمان جهان شد اما این بار در 1990 نوبت به کاپیتان 29 ساله آلمان رسید تا برنده این جام شود. لوتهار ماتئوس بعدها تعداد حضور خود در جام جهانی را به 5 دوره افزایش داد.

 

دو کاپیتان در رویای سومین فتح جام جهانی. دینو زوف 40 ساله دروازه بان و کاپیتان ایتالیا و کارل هاینتس رومنیگه همتای آلمانی او در ابتدای فینال 1982 دیده می شوند. با برتری(3-1)‌ایتالیا در این مسابقه، آتزوری سومین قهرمانی در جام جهانی را جشن گرفت و زوف پیرترین فاتح جام جهانی شد.
مدافع 25 ساله باشگاه ریورپلاته نخستین آرژانتینی فاتح جام بود. دانیل پاسارلا در 25 سالگی کاپیتان آرژانتین بود و هشت سال بعد به عنوان یکی از نفرات ذخیره آلبی سلسته یک بار دیگر بر این جام بوسه زد.
کارلوس آلبرتو کاپیتان 25 ساله برزیل در جام جهانی 1970 پس از برد(4-1) مقابل ایتالیا در روز پایانی مسابقات، این جام را به دست آورد. آلبرتو تا قبل از شروع جام تنها 40 بازی ملی داشت که هم از 45 بازی جرزینیو، هم از 54 بازی جرسون و هم از 81 مسابقه پله کمتر بود!

لبخند شادی بر لبان تنها کاپیتان انگلیسی که فاتح جام جهانی شده است. بابی مور 25 ساله در میانه تصویر است. آلف رمزی مربی تیم در سمت چپ تصویر حضور دارد و در کنار مور، نابی استایلز هابک انگلیس نیز دیده می شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «باارزش ترین جایزه فوتبالی را کدام کاپیتان ها تصاحب کرده اند؟( بخش دوم)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره باارزش ترین جایزه فوتبالی را کدام کاپیتان ها تصاحب کرده اند؟( بخش دوم) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.