زمان مطالعه: 1 دقیقه
چگونه کارت دیجیتال واکسن کرونا بگیریم؟

چگونه کارت دیجیتال واکسن کرونا بگیریم؟

کارت دیجیتال واکسن به منظور تایید تزریق واکسن کووید-19 ارائه می شود و برگه ورود شما به کشورهای خارجی است.

مسافرت‌ های خارجی در دوران همه گیری ویروس کرونا محدود شده اند و بسیاری از کشورها از پذیرش مسافران خارجی خودداری کرده اند. بعد از حدود یک سال و با آغاز واکسیناسیون، افراد پس از تزریق واکسن می توانند به کشورهای خارجی سفر کنند. البته هنوز هم این محدودیت در برخی کشورها وجود دارد. مجوز سفر به کشورهای خارجی "کارت دیجیتال واکسن" است که آسمونی در این مطلب نحوه دریافت آن را برای شما عزیزان شرح می دهد.

کارت دیجیتال واکسن چیست؟

کارت دیجیتال واکسن توسط وزارت بهداشت به دو زبان فارسی و انگلیسی صادر می شود و دریافت هر دو دوز واکسن شما را تایید می کند. افرادی که هر دو دوز واکسن را دریافت کنند می توانند وارد سیستم شوند و ممنوعیت ‌های سفر برای آن ها لغو می شود.

اگر قصد مسافرت به کشورهای خارجی را طی دو هفته آینده دارید قبل از هرچیزی برای دریافت کارت دیجیتال واکسن خود اقدام کنید، زیرا در غیر این صورت اجازه ورود به کشور مقصد را نخواهید داشت.

شرایط ثبت نام کارت دیجیتال واکسن دو زبانه

برای ثبت نام کارت واکسن می بایست هر دو دوز واکسن خود را دریافت کنید.
یکی دیگر از موارد مورد نیاز در هنگام ثبت نام نیز ارائه پاسپورت معتبر می باشد.
برای ثبت نام باید شماره تلفن همراه خود را نیز وارد نمایید. این شماره تلفن باید متعلق به خودتان باشد.

آموزش دریافت کارت واکسن دو زبانه

برای دریافت کارت دیجیتال واکسن  از طریق سایت vcr.salamat.gov.ir اقدام کنید.

صدور کارت واکسن
صدور کارت واکسن

در مرحله بعد مشخصات فردی خود مانند نام، نام خانوادگی به انگلیسی، تاریخ تولد، شماره پاسپورت، شماره موبایل و شماره ملی خود را وارد نمایید.

 توجه داشته باشید که اطلاعات انگلیسی خود را دقیقا مطابق گذرنامه وارد نمایید تا دچار مشکل نشوید. اگر مشخصات خود را به درستی وارد نکنید، هیچ کارتی برای شما صادر نمی شود.

دریافت کارت دیجیتال واکسن
دریافت کارت دیجیتال واکسن

در صورت وارد نمودن اطلاعات صحیح خود در این سایت، کارت دیجیتال واکسن با QR-Code اختصاصی یک روز پس از ثبت ‌نام به شماره تلفن شما پیامک می شود.

نظر خود را درباره «چگونه کارت دیجیتال واکسن کرونا بگیریم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه کارت دیجیتال واکسن کرونا بگیریم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.