زمان مطالعه: 1 دقیقه
کابوسهای شبانه

کابوسهای شبانه

کابوس های شبانه که سراغمان می آیند چه علتی می توانند داشته باشند؟

بنام یگانه عالم

کابوس به خوابهایی اطلاق میشود که ترسناک هستند دیدن کابوس به تعداد کم عادی است ووجه اشتراک همه انها عدم تحرک، فرار، افتادن و سقوط، نداشتن صدا در هنگام فریاد زدن، تعقیب و گریز، و گم شدن.

درحقیقت وضعیت روانی و شرایط زندگی هر شخصی ارتباط مستقیم با کابوس های شبانه دارد. چون کابوس ها در مرحله خواب Rem، و با حرکات سریع چشم صورت میگیرد و قادر است شما را از خواب بیدار کند و بعضی از اندامها در این مرحله توان حرکت ندارند. چون فرمانی از مغز بابت حرکت در این مرحله دریافت نمیکنند. گاهی اوقات تغذیه و شام دیر وقت سنگین بی تاثیر نیست.

حتی گاهی این کابوسها متاثر از اتفاق یا صحنه های ترسناک فیلم می باشد. حتی گاهی اوقات ممکن است علل ژنتیکی هم داشته باشد. راه های درمانی برای کابوسها برای هرشخصی متفاوت است.

یکی از مسائلی که باعث افزایش کابوس میشود استرس و اضطراب است که کنترل آنها موجب کاهش کابوس میگردد.

سارافلاحی

نظر خود را درباره «کابوسهای شبانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کابوسهای شبانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.