زمان مطالعه: 1 دقیقه
چه کار کنیم تا خواهان و دوستدار بیشتری داشته باشیم چه در زندگی مشترک و چه در زندگی اجتماعی؟

چه کار کنیم تا خواهان و دوستدار بیشتری داشته باشیم چه در زندگی مشترک و چه در زندگی اجتماعی؟

یکی از رازهای زندگی اینست که شما همیشه پرشور و نشاط و پرانرژی باشید تا دیگران زمانیکه درکنارشما قرارمیگیرن حس خوبی داشته باشند وسطح انرژیشان بالا بماند

یکی از رازهای زندگی اینست که شما همیشه پرشور و نشاط وپرانرژی باشید تا دیگران زمانیکه درکنارشما قرارمیگیرن حس خوبی داشته باشند وسطح انرژیشان بالا بماند.
افرادیکه شخص مقابلشان را به هیجان می آورند همیشه محبوب هستند. یک فردبا نشاط، وانجام دادن کارهای غیر منتظره می تواند طرف مقابلش را به هیجان بیاورد. هرگز نگذارید زندگی تان بدون هیجان و ساکن پیش رود. کمی ریسک پذیر باشید و همیشه از تجربه های جدید استقبال کنید. چون چیزهای جدید می اموزید وهمیشه درتکاپو‌خواهید بود اشتیاق و هیجاناتتان را بروز دهید و طرف مقابلتان را به وجد بیاورید.

سعی کنید در زندگیتان مستقل باشید وکمی غرور داشته باشید.
منظوراز غرور، خودپسندی و خودبرتر بینی نیست. غروری که عزت نفس را در پی داشته باشد،مطلوب است و به شما شخصیت می دهد. افرادیکه استقلال و عزت نفسشان را حفظ میکنندحتی وقتی که با تغییرات جدی مواجه می شوندویا زندگیشان دچار تلاطم میشود ، برای دیگران کشش و جاذبه بیشتری دارند. برای خودتان، زندگی شخصی تان، تحصیل، دوستان و علایق تان وقت بگذارید. البته مراقب باشید که این وقت گذاشتن منجر به کم گذاشتن در زندگی شخصی ومشترکتان نشود. به این ترتیب شما می توانید هم زندگی فردی تان را حفظ کنید و هم زندگی مشترک واجتماعی.

حتما اهداف بلند و دست یافتنی وحتی اهداف کوچک که رسیدن به انها اسان باشد را داشته باشید تا انگیزه ای برای رسیدن به هدف بزرگتر را داشته باشید و هیچ وقت اجازه ندهید زندگی تان از هدف خالی شود.

در زندگی مشترک مردها کسی را می خواهند که همیشه درکنارشان باشد، نه کسی که دائما به انها وابسته باشد که حتی نتواند یک کار ساده را به تنهایی انجام دهد. یک مرد خانمی که او را در کارها و اهدافش تشویق می کند تا به علایقش برسد و بهترین باشند تحسین می کند و بسیار لذت میبرد ازکنار همسرش بودن. 
پس در زندگیتان شونه به شونه هم باشید نه درمقابل هم ، روبه بودن نشانه دشمنی است. یار من انست که درپهلو بود...

نظر خود را درباره «چه کار کنیم تا خواهان و دوستدار بیشتری داشته باشیم چه در زندگی مشترک و چه در زندگی اجتماعی؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چه کار کنیم تا خواهان و دوستدار بیشتری داشته باشیم چه در زندگی مشترک و چه در زندگی اجتماعی؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.