زمان مطالعه: 3 دقیقه
چه سشوار حرفه ای خوب است؟

چه سشوار حرفه ای خوب است؟

مو از جمله موهبت‌هایی است که نقش بسیار مهمی در ظاهر و چهره افراد دارد. توجه به ‌سلامت آن، می­تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

خرید سشوار حرفه ای

مو از جمله موهبت‌هایی است که نقش بسیار مهمی در ظاهر و چهره افراد دارد. توجه به ‌سلامت آن، می­تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد. سشوارها، از جمله وسایلی هستند که ارتباطی مستقیم با مو و سلامت آن دارند. به همین دلیل است که استفاده از یک سشوار مناسب و حرفه ‌ای می‌تواند سلامت مو و کیفیت کار شما را تضمین کند. شما با خرید سشوار حرفه ای، قدرت مانور بسیار بالایی برای فرم ­دهی موهای خود پیدا می‌کنید. در ادامه مقاله به شما خواهیم گفت مزیت خرید این ابزار چیست و سشوار حرفه ­ای مناسب، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

خرید سشوار حرفه ای

سشوارهای حرفه ­ای از جمله وسایل پرکاربرد در آرایشگاه‌ها و حتی مصارف خانگی هستند که در مارک‌های متنوعی تولید می‌شوند. ضمن آنکه عملکردهای مختلفی را می­توان در آنها مشاهده نمود. شما می‌توانید با توجه ‌به نیاز و استفاده خود، سشوار خود را خریداری کنید. در هنگام خرید این ابزار، بایستی به یک سری از نکات توجه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به شرح 5 مورد از ویژگی‌هایی می‌پردازیم که باید آنها را در هنگام خرید سشوار حرفه ای در نظر بگیرید.

انواع موتور سشوار

به‌طورکلی، موتورهای سشوار، در دو نوع AC و DC تولید می‌شوند. موتورهای DC یا موتورهای سبک، از جمله موتورهایی هستند که در سشوارهای غیرحرفه ‌ای یا خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله ویژگی‌های سشوارهای معمولی با موتورهای DC ، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت کمتر در برابر روشن بودن‌های طولانی‌مدت
  • کنترل شدت باد و میزان حرارت، با یک دکمه
  • قدرت پرتاب باد کمتر، نسبت به سشوارهای حرفه ‌ای با موتور AC
  • امکان وجود دکمه کول شات در سشوار
  • دارای طول عمری برابر 400 تا 700 ساعت

از سویی دیگر، باید اشاره کنیم که سشوارهای حرفه ­ای قدرت بیشتری دارند و به طور معمول، در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما این بدان معنا نیست که مصارف خانگی ندارند. برای مثال، کسانی که دارای موهای مجعد هستند، بهتر است هنگام انتخاب ابزار حرارتی مناسب، خرید سشوار حرفه ای را در نظر بگیرند.

این نوع از سشوارها با موتور‌های AC تولید می‌شوند. از جمله ویژگی‌های سشوار حرفه ­ای با موتور‌های AC می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بسیار بالایی در برابر روشن بودن‌های طولانی‌مدت
  • دارای دو دکمه جداگانه برای کنترل شدت باد و میزان حرارت
  • قدرت پرتاب باد بیشتر، نسبت به سشوار‌های غیرحرفه‌ای با موتور DC
  • طول عمری برابر 700 تا 1200 ساعت

بنابراین، اگر به دنبال سشوار حرفه ­ای هستید، باید مارک­هایی را انتخاب کنید که در آن‌ها موتور AC کار شده باشد. برای مثال می‌توانید برای خرید سشوار پرومکس (Promax) از فروشگاه زیبالون اقدام کنید. این یکی از ابزارهای باکیفیت، در بین سشوار‌های حرفه ‌ای است.

سشوار حرفه ای

قدرت سشوار حرفه ای

اگر قصد دارید که به ‌صورت حرفه‌ ای از سشوار خود در زمینه‌هایی مانند براشینگ و... استفاده کنید، باید به دنبال خرید سشوار حرفه ای باشید که قدرت آن بیش از 2000 وات باشد. به‌طور کلی حداکثر قدرت سشوار‌های حرفه ‌ای، در رنج 2500 تا 2600 وات است.

فناوری تولید یون در سشوار

تکنولوژی تولید یون، یکی از فناوری‌های کاربردی در سشوار‌های حرفه ‌ای است که به ‌سلامت موی شما کمک خواهد کرد. سشوارهای دارای این فناوری، به هنگام تولید باد، یون‌‌های منفی نیز تولید می‌کنند. این یون‌ها بر روی تارهای مو نشسته و الکتریسیته ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند.

این عمل باعث می‌شود که چربی و رطوبت ساقه مو حفظ شده و موی شما حالت مجعد به خود نگیرد. پس در هنگام خرید سشوار حرفه ­ای، به این نکته نیز توجه کنید. یک سشوار حرفه ­ای خوب می‌تواند به ‌اندازه یک اتو موی خوب، در صاف و براق ­شدن موی شما نقش داشته باشد.

طول سیم سشوار حرفه‌ ای

سشوارهای حرفه ‌ای، باید سیم بلندی داشته باشند تا قدرت مانور بیشتری را برای کار فراهم کنند. اگر قصد خرید ابزار حرارتی حرفه ­ای را دارید، بهتر است سشواری را انتخاب کنید که علاوه بر ویژگی‌های یاد شده، سیم بلندی هم داشته باشد. طول سیم 2 متر به بالا برای سشوار حرفه ­ای ایده‌آل است.

لوازم جانبی سشوار حرفه ­ای

در میان لوازم جانبی، سری‌های متفاوتی برای سشوارهای حرفه ‌ای تعبیه شده است که ممکن است در برندهای مختلف، دارای تنوع شکل و تعداد باشد. اما به هنگام خرید سشوار حرفه ­ای حتماً توجه داشته باشید که حداقل سری‌های دیسپانسر و متمرکز، همراه دستگاه باشد.

جمع بندی

سشوارها از جمله وسایلی هستند که ارتباطی مستقیم با زیبایی و سلامت مو دارند. به همین دلیل است که استفاده از یک سشوار مناسب و حرفه ‌ای می‌تواند موهایی سالم و درخشان را به شما هدیه کرده و کیفیت کار شما را ارتقاء دهد. با خرید سشوار حرفه ای قدرت مانور بالایی برای انجام فرم ­دهی موهای خود پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید انواع وسایل آرایشگاهی، از جمله انواع سشوار حرفه ­­ای و اتو مو حرفه ای را به‌صورت آنلاین از سایت زیبالون تهیه کنید. سفارش شما در اسرع‌ وقت و با بالاترین کیفیت ارسال خواهد شد.

خرید سشوار

نظر خود را درباره «چه سشوار حرفه ای خوب است؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چه سشوار حرفه ای خوب است؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.