زمان مطالعه: 1 دقیقه
اضطراب کمالگراها

اضطراب کمالگراها

چرا کمالگراها بیشتر مضطرب هستند؟

بنام یگانه عالم

عزیزانی که کمالگرا هستند بیشتر از اضطراب رنج میبرند.علت چیست؟ چرا مگر چه عاملی موجب اضطراب میشود؟

این عزیزان از لحظه بیدار شدن در حال فکر کردن هستند که چقدر کار دارند که باید انجامش بدهند اما مدل انجام دادن انها کمی فرق دارد انها باید تمام کارها را به نحو احسن و بدون هیچ کم و کاستی و همراه با موفقیت انحام دهند موفقیتی که انها را راضی کند خیلی سخت بدست می اید.

انها کارها را برای خودشان بزرگ میکنند بلکه باید بر طبق الویت دونه به دونه به تک تک کارهایشان رسیدگی کنند و باید بدانند که انها نمی توانند در هر مسئله ای بدرخشند و بهترین و بدون نقص باشند.

این عزیزان باید بدانند که شکست مسئله ترسناکی نیست بلکه پلی است برای پیشرفت و جهش دوباره است.

عزیزان همه چیز صفر یا صد نیست کمی حد میانه را داشته باشید.

وابسته به نظر دیگران نباشید این افراد اگر کاری انجام دهند که مورد رضایت دیگران باشد اعتماد بنفس شان قوی میشود ولی اگر مورد تایید قرار نگیرد اعتماد بنفس خود را از دست می دهند وهمین مسائل برایشان ایجاد اضطراب میکند.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اضطراب کمالگراها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اضطراب کمالگراها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.