زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی پلیر های معروف ویندوز

معرفی پلیر های معروف ویندوز

چطور فیلم را در کامپیوتر تماشا می‌کنید؟ قطعا با یک پلیر! بهترین پلیر برای کامپیوتر به کاربران اجازه لذت بردن از فیلم‌ها و سریال‌ها با بهترین کیفیت را می‌دهد.

معرفی پلیر های معروف ویندوز PotPlayer ، KMPlayer ، VLC

  • نرم افزار حرفه ای PotPlayer (پوت پلیر)

پات پلیر PotPlayer یک برنامه پخش کننده قوی و رایگان برای ویندوز است که طیف زیادی از فرمتهای تصویری و صوتی را پشتیبانی می کند. برنامه پوت پلیر POTPlayer ضمن استفاده از کمترین منابع سیستم بهترین باز خورد را به شما میدهد و حتی با وجود کامپیوتر قدیمی میتوانید از آن برای پخش ویدیوها استفاده کنید و نگران کراش کردن سیستم نباشید. ضمنا این برنامه از ویدیوهای3D ، 4K و 8K نیز به درستی پشتیبانی کرده و آنها را پخش میکند ، البته برای پخش ویدیوهایی با کیفیتهای زیاد نیاز به سخت افزار قوی تر هم هست.

دانلود برنامه POTPlayer

  • پلیر و برنامه معروف KMPlayer

KMPlayer
KMPlayer

کا ام پلیر که یک برنامه همه کاره پخش کننده برای ویندوز ، ایفون و اندروید است که قابلیت پخش تمام فرمتهای فایلهای صوتی و تصویری را دارد. پشتیبانی از زبان فارسی و نمایش درست زیرنویس های فارسی باعث شده KM Player انتخاب اول ایرانی ها در بین نرم افزار های پلیر باشد. برای دانلود KMPlayer و اخرین نسخه برنامه می توانید از سایت رسمی یا سایت های واسط اقدام کنید.

برخی از ویژگی های برنامه Km Player :

- از تمامی فایل های ویدئویی، صوتی و زیرنویس پشتیبانی و امکان پخش آنها را دارد

- ابزاری برای تنظیم کیفیت تصویر و صدا

- پشتیبانی از انواع سخت افزار و بهینه سازی برنامه بر اساس GPU

-تنظیمات اکولایزر

-قابلیت عکس برداری از فیلمها

-قابلیت پخش فایلهای تصویری از طریق url

  • معرفی پلیر حرفه ای VLC

VLC
VLC

VLC یک پلیر بسیار حرفه ای برای پخش انواع فرمت های تصویری است. از طریق برنامه VLC میتوانید بدون افت کیفیت فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید. امکانات بسیار زیاد پلیر VLC این برنامه را به سرعت جایگزین پلیر های مطرحی چون KMPlayer کرد، از جمله ویژگی های کلیدی برنامه وی ال سی می توان به : امکان پخش فیلم از طریق لینک دانلود، پشتیبانی از انواع فرمت های تصویری، قابلیت تنظیم رنگ و نور، پشتیبانی از اینکودینگ های منختلف بدون افت کیفیت و.. اشاره کرد. برای دانلود نرم افزار VLC میتوانید از سایت دانلودسیتی اقدام کنید.

نظر خود را درباره «معرفی پلیر های معروف ویندوز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی پلیر های معروف ویندوز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.