زمان مطالعه: 6 دقیقه
پزشک اورولوژی چه بیماری هایی را درمان می کند؟

پزشک اورولوژی چه بیماری هایی را درمان می کند؟

بسیاری از بیماران به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با حوزه تخصص پزشکان مختلف، قادر به انتخاب صحیح پزشک برای درمان نیستند.

بسیاری از بیماران به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با حوزه تخصص پزشکان مختلف، قادر به انتخاب صحیح پزشک برای درمان نیستند. دکتر اورولوژی از جمله پزشکانی است که اغلب مراجعه کنندگان با خدمات آن آشنا نیستند و نمی دانند برای درمان چه بیماری هایی می توانند به او مراجعه کنند. بر این اساس در این مطلب به معرفی بیماری هایی که توسط پزشک اورولوژی درمان می شوند و معرفی اورولوژیست خوب در تهران می پردازیم.

پزشک اورولوژی در تهران به درمان چه نقاطی از بدن می پردازد؟

پزشک اورولوژی در تهران به درمان تمام بیماری های اندام تناسلی آقایان و درمان تمام بیماری های دستگاه ادراری در زنان و مردان می پردازد؛ بنابراین؛ بانوانی که با اختلال در اندام تناسلی یا مشکلات بارداری همراه هستند؛ نمی توانند برای درمان به پزشک اورولوژی مراجعه کنند‌. پزشک اورولوژی به درمان انواع بیماری در نواحی مختلفی از بدن مانند کلیه ها، حالب های مثانه، غده های آدرنال، آلت تناسلی آقایان، کیسه های منی، اپی دیدیم، بیضه ها، پروستات و مجاری ادراری می پردازد. برخی از بیماری هایی که توسط اورولوژیست درمان می شوند عبارت هستند از:

  • اختلال نعوظ
  • زود انزالی
  • کجی آلت تناسلی
  • سرطان خوش خیم و بدخیم پروستات
  • تکرر ادرار
  • درد هنگام ادرار
  • سنگ حالت
  • سنگ کلیه
  • جمع شدن خون در ادرار
  • مشکلات باروری
  • سرطان مثانه
  • عفونت دستگاه ادراری
  • پروستاتیت
  • واریکوسل
  • بی اختیاری ادرار

ویژگی اورولوژیست خوب در تهران

حال که با محدوده فعالیت اورولوژیست خوب در تهران آشنا شده اید؛ بهتر است بهترین پزشک متخصص در این زمینه را برای درمان انتخاب کنید. ممکن است این سوال برای برخی از افراد ایجاد شود که چگونه می توان از میان پزشکان متخصص در این حوزه، بهترین آن ها را برای درمان انتخاب کرد؟ در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که اورولوژیست خوب در تهران از ویژگی هایی برخوردار است که برخی از آن ها عبارت است از:

  1. به روز بودن: موفق ترین پزشکان در هر حوزه ای کسانی هستند که با وجود داشتن مهارت و تخصص، به دنبال یادگیری تکنیک های جدید درمانی و تشخیص بیماری ها هستند. در واقع بهترین اورولوژیست در تهران تلاش می کند تا همراه اطلاعات خود را به روز نگه دارد و برای پیشرفت تلاش کند.
  2. توجه به اطلاعات ریز مرتبط با بیمار: اگرچه وظیفه اورولوژیست درمان بیماری های مرتبط با مجاری ادراری و کلیه است؛ اما بهترین پزشکان در این حوزه با زیر نظر گرفتن بیمار و توجه به اطلاعاتی چون میزان دمای بدن، نحوه راه رفتن، طرز فکر، نحوه برخورد و... می توانند تشخیص درست و دقیق تری داشته باشند.
  3. برخورداری از مدارک معتبر پزشکی: از ویژگی های مهم پزشک اورولوژی خوب در تهران، داشتن مدارک پزشکی معتبر از بهترین دانشگاه های کشور است. پزشکانی که مدارک پزشکی خود را از بهترین دانشگاه ها اخذ کرده اند و توسط اساتید حاذقی آموزش دیده اند؛ می توانند معاینه، تشخیص و شیوه درمانی بهتری را برای درمان انتخاب کنند.

 

 اورولوژیست خوب در تهران چگونه به درمان بیماری های می پردازد؟

اورولوژیست خوب در تهران ابتدا به واسطه ویزیت و معاینه به بررسی علت و نوع بیماری می پردازد. سپس برای اطمینان بیشتر از سونوگرافی، معاینه فیزیکی، آزمایشات و... بیماری را به همراه علت دقیق آن تشخیص می دهد. در نهایت با توجه به شدت، علت، نوع بیماری و وضعیت بیمار، از روش های تهاجمی و غیر تهاجمی برای درمان اختلالات و بیماری ها استفاده می کند. برخی از روش های درمانی توسط پزشک اورولوژی خوب در تهران برای بیماری های اورولوژیک عبارت است از:

شاک ویو تراپی

اختلال نعوظ یکی از اختلالات شایعی است که بسیاری از آقایان برای درمان آن به اورولوژیست خوب در تهران مراجعه می کنند. اختلال در نعوظ باعث بروز مشکلات متعدد در ارتباط جنسی می شود. لذا در صورت رنج بردن از این مشکل، باید هرچه سریع تر برای درمان به پزشک متخصص اورولوژی مراجعه شود. در صورتی که جریان خون در بافت های خونی آلت تناسلی مناسب نباشد؛ اختلال نعوظ اتفاق می افتد. بهترین پزشک اورولوژی با استفاده از روش شاک ویو تراپی، شوک هایی را روی بافت خونی آلت تناسلی ایجاد می کند تا خون به شکل صحیحی جریان پیدا کند. شاک ویو تراپی با استفاده از دستگاه های خاصی انجام می شود و به عنوان یکی از روش های کم خطر برای درمان اختلال نعوظ شناخته می شود.

جراحی زود انزالی

زود انزالی مانند اختلال نعوظ می تواند در برقراری یک ارتباط جنسی سالم اختلال ایجاد کند. در بیشتر مواقع اختلالات روانی، استرس، فشارهای عصبی و...می توانند باعث زودانزالی در آقایان شوند. چنانچه علت زودانزالی در آقایان مشکلات روانی و فشارهای عصبی باشد؛ پزشک متخصص اورولوژی به واسطه روان درمانی، رفتار درمانی و دارو درمانی، اقدام به رفع اختلال زودانزالی می کند؛ اما اگر علت اصلی زودانزالی در مردان، حساسیت بیش از اندازه آلت تناسلی به لمس باشد؛ پزشک متخصص به واسطه یک جراحی سرپایی به کاهش حس موضعی در ناحیه آلت تناسلی می پردازد و به طور کامل اختلال زودانزالی را درمان می کند.

 جراحی افزایش سایز آلت تناسلی

یکی از دلایلی که اغلب آقایان برای درمان آن به پزشک اورولوژی خوب در تهران مراجعه می کنند؛ افزایش سایت آلت تناسلی است. کوچک بودن طول یا قطر آلت تناسلی از جمله مشکلاتی است که برخی از آقایان از آن رنج می برند و به دنبال آن با مشکل اعتماد به نفس و اختلال در رابطه جنسی همراه هستند. اورولوژیست خوب در تهران به دو روش برای افزایش سایز آلت تناسلی اقدام می کند. در صورتی که هدف فرد از مراجعه به پزشک، افزایش قطر آلت تناسلی باشد؛ پزشک متخصص اورولوژی طی عمل لیپوساکشن بخشی از چربی را از بدن بیمار خارج می کند و با تزریق آن به آلت تناسلی، به افزایش قطر آن می پردازد؛ اما اگر مراجعه کننده قصد افزایش طول آلت تناسلی را داشته باشد؛ جراح با پاره کردن رباط متصل کننده آلت به لگن، باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود.

راه های شناخت پزشک اورولوژی خوب در تهران

همانطور که می دانید؛ انتخاب پزشک اورولوژی خوب در تهران می تواند به بهبود سریع بیماری ها و دریافت نتیجه بهتر از درمان کمک کند؛ بنابراین؛ اگر قصد مراجعه به اورولوژیست خوب در تهران را دارید؛ ابتدا با راه های شناخت بهترین پزشک اورولوژی آشنا شوید. برخی از روش های شناخت دکتر اورولوژی خوب در تهران عبارت است از:

بررسی نتایج درمان از مراجعین گذشته

بهترین پزشکان در سراسر دنیا زمانی میان مردم اعتبار پیدا می کنند که از نتایج موفقیت آمیزی برخوردار باشند. در واقع اگر بیماری از روند درمان خود رضایت کاملی داشته باشد؛ به معرفی پزشک خود می پردازند؛ بنابراین اگر قصد شناخت پزشک اورولوژی خوب در تهران را دارید؛ کافیست تا با مراجعین قبلی در رابطه با نتیجه درمان و روند آن توسط پزشک موردنظر صحبت کنید. مراجعه کنندگان قبلی به دلیل داشتن تجربه درمان با پزشک، می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند.

جستجو در شبکه های اجتماعی و صفحات رسمی

دومین راه برای شناخت پزشک اورولوژی خوب در تهران، بررسی صفحات رسمی و شبکه های اجتماعی است. امروزه بسیاری از پزشکان با راه اندازی این شبکه ها نمونه کارها و رضایتمندی مراجعه کنندگان خود را به اشتراک می گذارند. شما می توانید با بررسی نظرات مراجعه کنندگان و بررسی نتایج کارهای انجام شده روی بیماران دیگر، از خوب بودن پزشک اورولوژی اطمینان حاصل کنید.

بررسی و تحقیق در رابطه با دستگاه ها و تجهیزات درمانی

در نهایت اگر با جستجو در شبکه های اجتماعی و صحبت با مراجعین قبلی از مهارت پزشک اورولوژی اطمینان حاصل کرده اید؛ می توانید با تحقیق در رابطه با دستگاه ها و تجهیزاتی که پزشک متخصص اورولوژی از آن جهت درمان مشکلات اورولوژیک بهره می گیرد؛ خیال خود را از بابت روند درمان آسوده کنید. بهترین پزشکان اورولوژی سعی می کنند تا با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات درمانی، روند درمان را سریع تر کنند و احتمال موفقیت در درمان را به حداکثر برسانند.

مراجعه به پزشک

در محتوای بالا به شرح کامل اینکه پزشک اورولوژی کیست و چه بیماری هایی را درمان می کند، پرداختیم. دانستیم که اورولوژیست خوب در تهران به درمان مشکلات و بیماری های دستگاه ادراری آقایان و بانوان و اختلالات دستگاه تناسلی در مردان می پردازد. حال که با خدمات پزشک اورولوژی خوب در تهران آشنا شده اید؛ بهتر است در سریع ترین زمان، برای درمان اختلالات و بیماری های خود به متخصص اورولوژی مراجعه کنید.

اگر به دنبال اورولوژیست خوب در تهران هستید؛ می توانید به مطب دکتر سید حمیدرضا آرزه گر مراجعه کنید. دکتر آرزه گر جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری از پزشکان باسابقه ای است که با بهره گیری از جدیدترین روش های درمانی و استفاده از به روزترین دستگاه ها بیماری هایی که در حوزه اورولوژیک قرار دارند؛ درمان می کند. چنانچه قصد مراجعه به مطب دکتر آرزه گر را دارید؛ از طریق شماره های درج شده در سایت، می توانید برای رزرو وقت تماس حاصل کنید.

تماس با مطب دکتر سید حمیدرضا آرزه گر

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، ضلع شمالی پارک ساعی، روبروی بانک کشاورزی، نبش کوچه امینی، پلاک ۲۳۷۴

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۸۵۰۷۸۱ – ۰۹۹۰۳۱۱۴۸۷۸

آدرس پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/dr.arezegar_urologist

آدرس سایت: https://drarezegar.com

خانه پزشکان

نظر خود را درباره «پزشک اورولوژی چه بیماری هایی را درمان می کند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پزشک اورولوژی چه بیماری هایی را درمان می کند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.