جزیره اختصاصی وودز ارزشی در حدود 60 میلیون دلار دارد.(بله 60 میلیون دلار). این جزیره در سال 2010 پس از جدایی گلف باز بزرگ آمریکایی از همسرش- الین نورگرن مدل سابق سوئدی- به محل سکونت وودز تبدیل شد و تایگر به این جزیره رفت که در ژوپیتر آیلند در فلوریدا قرار گرفته است. پیش از آن هم و از سال 2006 که وودز با الین ازدواج کرده بود، این دو ملکی 39 میلیون دلاری خریداری کردند و از همان زمان شروع به ساخت خانه ای کردند که 10 هزار فوت مربع، وسعت داشت.

اما جزیره اختصاصی وودز چه ویژگی هایی دارد؟ قصری با یک زمین گلف 3.5 هکتاری در جزیره اختصاصی، پنجره هایی رو به اقیانوس، و حتی یک پیست اختصاصی دو از جمله امکانات این جزیره است. تایگر با قایق غول پیکر 155 فوتی(47 متری) خود به این جزیره می رفت. البته زمان هایی هم که خسته بود، از جت شخصی اش استفاده می کرد!

Tiger Woods Comes to Belize, Belize Newspaper and Magazine Articles

اما جالب است بدانید که وقتی تایگر در 29 می 2017 در حدود ساعت 3 بامداد توسط پلیس دستگیر شد، در جایی خارج از جزیره خود خوابیده بود؛ در یک ماشین! آن هم یک اتومبیل روشن در مسیری پرترافیک. البته وودز مدعی شد که به خاطر تداخل داروهای تجویز شده توسط پزشک، خوابش برده است. اما سرانجام دادگاه او در ماه آگوست برگزار و وودز به یک سال حبس مشروط، 250 دلار جریمه و 50 ساعت خدمات اجتماعی محکوم شد. ضمن این که در این مدت باید مرتبا در آزمایش های مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز شرکت می کرد.

 

نظر خود را درباره «ورزشکاران چگونه ولخرجی می کنند؛ تایگر وودز و خرید یک جزیره» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ورزشکاران چگونه ولخرجی می کنند؛ تایگر وودز و خرید یک جزیره فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.