زمان مطالعه: 1 دقیقه
نکات طلایی همسرداری

نکات طلایی همسرداری

زوجهای جوان به یاد داشته باشید رفتارها وگفتارهابه مرور زمان باعث تخریب رابطه شما میشود پس در رفتار و گفتارتان دقت کنید .

بنام یگانه عالم

زوجهای جوان به یاد داشته باشید رفتارها وگفتارهابه مرور زمان باعث تخریب رابطه عاطفی شما میشود پس در رفتار و گفتارتان دقت کنید .
محبت بین زوجین با تند خویی وپرخاشگری کمرنگ میشود ورفته رفته ازبین خواهد رفت .
زخم زبان زدن ،زبان درازی ،به جای بیان مشکلات بصورت محترمانه با دادوفریاد ،مقایسه همسر با دیگران سمی است که زندگی زناشویی شمارامسموم میکند .
باید مهارت سخن گفتن ومهارت گوش کردن را بیاموزید تا بتوانید مشکلات را در زندگی ریشه یابی وسپس درمان کنید.مقایسه کردن یکی از بدترین راههای مخرب برای زندگیست ،
چون این جملات قیاسی به اندازه ای کوبندگی داردکه همون لحظه اول عشق را به نفرت تبدیل میکند.
باید مواظب رفتارها بود که خدای نکرده شیشه محبت بین زن و شوهر شکسته نشودو عشق و علاقه رشد پیدا کندوروز به روز این عشق عمیقتر گردد .
زوجهای عزیز باید بدانند در زندگی مشترک هرکسی وظایفی دارد ودر برابر وظایف ممکن است مشکلاتی برایش ایجاد شود پس بهتراست این مشکلات باهم فکری دوطرف وهمراهی یکدیگر حل شود تااحترامها وحرمتها پایدارباشد.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «نکات طلایی همسرداری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نکات طلایی همسرداری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.