زمان مطالعه: 1 دقیقه
همدلی چیست؟

همدلی چیست؟

همدلی یکی از مولفه های هوش هیجانی است ویک مهارت به حساب می ایدچون باتمرین مهارت همدلی هوش هیجانی یا EQ هم فعال تروقویتر میشود.

به چند تعریف ساده ازهمدلی میپردازیم با آسمونی همراه باشید.

فهم عمیق ودقیق طرف مقابل توانایی شناخت ودرک طرف مقابل درهمه موارد یاهمدلی یعنی این‌که به درون وجود من قدم بگذاری و تلاش کنی از طرف من، درونم رو جستجو کنی و دنیای اطراف رو، آن‌چنان‌که من می‌بینیم، ببینی و بفهمی. درواقع نگاه کردن به دنیا ومسائل از دید ونگاه طرف مقابل تا بتونیم احساس اورا نسبت به مسائل ورویدادها ببینیم ودرک کنیم .
برای همدلی با دیگران نیاز هستش تا خوب به صحبتهای انها گوش دهید بدون قضاوت وسعی کنید به کسانیکه رنج میبرندکمک کنیدتا از رنج انها کاسته شود .وعمیقاً به دیگران اهمیت بدهید .

همدلی یکی از مولفه های هوش هیجانی است ویک مهارت به حساب می ایدچون باتمرین مهارت همدلی هوش هیجانی یا EQ هم فعال تروقویتر میشود.ویادمون باشدکه هرچقدرقضاوتمان درمورد افرادکمتر باشدهمدلی بادیگران برایمان راحتتر است. همدلی در تمام ابعاد زندگی اثرگذار است بخصوص در حیطه کاری باعث میشود تا شما موفقتر ومحبوبتر باشید .

نظر خود را درباره «همدلی چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره همدلی چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.