زمان مطالعه: 6 دقیقه
هتل اسپیناس بلوار تهران گزینه‌ای برتر در هتل‌های پایتخت

هتل اسپیناس بلوار تهران گزینه‌ای برتر در هتل‌های پایتخت

اگر به دنبال اقامتی متفاوت در مکانی با معماری مدرن هستید بی‌شک پیشنهاد سفربازی به شما رزرو هتل بین‌المللی اسپیناس بلوار تهران است.

اگر به دنبال اقامتی متفاوت در مکانی با معماری مدرن هستید بی‌شک پیشنهاد سفربازی به شما رزرو هتل بین‌المللی اسپیناس بلوار تهران است. این هتل پنج ستاره در قلب تهران در بلوار کشاورز، بلواری که در میان بسیاری از افراد محبوب است، واقع شده و این یعنی شما به راحتی به خیابان ولی‌عصر، موزه فرش، پارک لاله و موزه هنرهای معاصر دسترسی دارید.

همه چیز در هتل اسپیناس بلوار، از نما و چیدمان اتاق‌ها و سوییت‌ها گرفته تا نحوه برخورد و پذیرایی کارکنان، همگی نظر سلیقه‌ها و نیازهای مختلف را به خود جلب می‌کند. ضمن اینکه شما در همان ابتدا با قدم گذاشتن روی پله‌های ورودی این هتل لوکس و مدرن، احساس VIP بودن و برخورد گرم و صمیمی کارکنان را تجربه خواهید کرد.

این هتل از 274 اتاق و سوئیت متنوع برخوردار است برای همین دست شما برای انتخاب واحد اقامتی مدنظرتان باز است.

همچنین هتل پنج ستاره اسپیناس بلوار تهران دارای امکانات تفریحی، رفاهی و ورزشی زیادی است که فرقی نمی‌کند شما در هتل باشید یا از یک گردش شهری برگردید در هر صورت اوقات خود را می‌توانید در این هتل به بهترین شکل پر کنید. مجموعه ورزشی هتل اسپیناس بلوار تهران نیز که شامل سالن‌های بدنسازی، ماساژ، استخر، و سوناست از امکانات مورد علاقه مهمانان به شمار می‌آید.

امتحان کردن غذاهای خوشمزه بخش مهمی از یک سفر است که شما با اقامت در هتل اسپیناس تهران از این امکان نیز بهره‌مند خواهید شد چراکه سرآشپزان رستوران هتل، غذاهای خوش‌طعم بین‌المللی را برای مسافران طبخ می‌کنند.

کافه‌ هتل اسپیناس بلوار هم فضای بسیار مناسبی برای اوقات فراغت شما در سفر است. این کافه دارای فضایی آرام با چشم‌اندازی رو به بلوار کشاورز است که شما می‌توانید اوقاتی را با دوستان و آشنایان‌تان به گپ و گفت‌وگو بپردازید. با وجود این همه امکانات فوق‌العاده، احتمالا تا همین جای متن شما هم متوجه شده‌اید که هتل اسپیناس بلوار تهران یکی از بهترین گزینه‌ها در میان هتل‌های تهران است.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل اسپیناس بلوار تهران

مدل و چیدمان واحدهای اقامتی در هتل اسپیناس بلوار مطابق با پنج ستاره بودن این هتل طراحی و پیاده‌سازی شده است و شما از امکانات و سرویس‌های رفاهی مختلف یک هتل لوکس بهره‌مند خواهید شد. در کنار همه این‌ها، جذابیت‌های گیرای دکوراسیون خاص واحدهای اقامتی همراه با فضای صمیمی و راحتی که موجبات آرامش و آسایش شما را فراهم می‌آورد، از دیگر عواملی است که این هتل را به محبوب‌ترین هتل تهران تبدیل کرده است.

  • اتاق استاندارد دو نفره

مساحت اتاق‌های استاندارد دو نفره هتل اسپیناس تهران 35 مترمربع و دارای یک تخت دونفره دبل است. میز کار جادار، تلویزیون IP 45 اینچی، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، مینی‌بار و یخچال داخل هر اتاق (شامل هزینه)، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه رایگان و کمد دیواری اثاثیه مهمان از جمله امکانات این اتاق است. پارکینگ رایگان برای اتاق، روم سرویس 24 ساعته و صبحانه سلف سرویس رایگان از دیگر خدماتی است که به مهمانان این اتاق‌ها اختصاص می یابد.

چشم‌انداز شما از این واحدهای اقامتی هتل اسپیناس تهران رو به بلوار کشاورز یا شهر است که شما با توجه به سلیقه شخصی خودتان می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

  • اتاق استاندارد دو تخته

اتاق‌های استاندارد دو تخته در هتل بین‌المللی اسپیناس تهران 35 مترمربع متراژ دارد و دارای دو تخت جداگانه یک نفره استاندارد است. سرویس بهداشتی، دوش و وان، میز کار جادار، تلویزیون IP 45 اینچی، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، مینی‌بار و یخچال داخل هر اتاق (شامل هزینه)، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه رایگان و کمد دیواری اثاثیه مهمان ازجمله امکانات این واحدهاست.

چشم‌انداز شما از این اتاق همچون اتاق قبلی است. پارکینگ رایگان برای اتاق، روم سرویس 24 ساعته، صبحانه سلف سرویس رایگان، سشوار، یخچال دو نفره و تهویه مطبوع از دیگر خدماتی است که به شما ارایه می شود.

  • اتاق یک نفره استاندارد

17 مترمربع مساحت این دسته از اتاق‌های هتل اسپیناس بلوار تهران و دارای تخت یک نفره استاندارد است. شما با اقامت در این واحدها از امکاناتی مانند تلویزیون IP 45 اینچی، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، مینی‌بار و یخچال داخل هر اتاق (شامل هزینه)، صندوق امانات داخل هر اتاق، سرویس چای و قهوه رایگان، کمد دیواری اثاثیه مهمان، پارکینگ رایگان برای اتاق، روم سرویس 24 ساعته و صبحانه سلف سرویس رایگان بهره‌مند خواهید شد.

  • سوییت جونیور

اگر در سفر به پایتخت دو نفر هستید پیشنهاد سفربازی، به عنوان بهترین مرجع ملی رزرو اقامتگاه به شما انتخاب سوییت جونیور است. اندازه این سوییت‌ها حدود 55 مترمربع و دارای یک تخت بزرگ دو نفره است. شما از پنجره این واحدهای اقامتی هم می‌توانید یا بلوار کشاورز یا شهر را تماشا کنید.

درباره امکانات این سوییت می‌توان به میز کار جادار، تلویزیون 42 اینچ در سوییت، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، مینی‌بار و یخچال داخل هر اتاق (شامل هزینه) و صندوق امانات داخل سوئیت اشاره کرد. سرویس چای و قهوه رایگان و کمد دیواری اثاثیه مهمان، پارکینگ رایگان برای سوییت، روم سرویس 24 ساعته و صبحانه سلف سرویس رایگان از دیگر خدماتی است که شما با رزرو سوییت جونیور هتل اسپیناس تهران از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید.

  • سوییت لاکچری

انتخاب دیگری که پیش‌روی شماست سوییت‌های لاکچری هتل اسپیناس تهران است که متراژ آن‌ها حدود 115 مترمربع و با دو اتاق، دارای یک تخت بزرگ دو نفره است.

از جمله امکانات و مشخصات این سوییت‌ها در هتل اسپیناس بلوار تهران، دو تلویزیون 42 اینچ در هر دو اتاق، دو حمام مستقل، کف پوشیده از سنگ‌های گرانبها و فرش‌های دست‌بافت ایرانی، میز کار جادار، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، مینی‌بار و یخچال داخل هر اتاق (شامل هزینه)، صندوق امانات داخل سوئیت، سرویس چای و قهوه رایگان و کمد دیواری اثاثیه مهمان است.

پارکینگ رایگان برای سوییت، روم سرویس 24 ساعته و صبحانه سلف سرویس رایگان از دیگر خدماتی است که با رزرو سوییت لاکچری هتل اسپیناس تهران از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید.

  • سوییت پرزیدنت

اگر به دنبال رزرو سوییت بزرگ‌تری در هتل پنج ستاره اسپیناس بلوار تهران هستید سفربازی به شما سوییت‌های پرزیدنت این هتل را معرفی می‌کند؛ متراژ این واحدها حدود 130 مترمربع است و دارای یک اتاق نشیمن و اتاق خواب‌های جداست. سرویس بهداشتی و حمام مجزا برای اتاق‌ها به همراه جکوزی، کف پوشیده شده با سنگ‌های گرانبها و فرش‌های دست‌بافت ایرانی و دو سرویس بهداشتی جداگانه برای اتاق‌های دو تخته از جمله مشخصات این سوییت‌هاست.

سوئیت پرزیدنت هتل اسپیناس بلوار تهران
سوئیت پرزیدنت هتل اسپیناس بلوار تهران

از دیگر امکانات این سوییت‌های هتل اسپیناس می‌توان به تلویزیون 42 و 50 اینچ در هر دو اتاق، دو حمام مستقل، میز کار جادار، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، مینی‌بار و یخچال داخل هر اتاق (شامل هزینه)، صندوق امانات داخل سوییت، سرویس چای و قهوه رایگان و کمد دیواری اثاثیه مهمان اشاره کرد. پارکینگ رایگان برای سوئیت، روم‌سرویس 24 ساعته و صبحانه سلف سرویس رایگان از دیگر خدمات این واحدهاست.

شما از پنجره این سوییت‌ها می‌توانید به تماشای بلوار کشاورز بنشینید بنابراین همزمان با اقامت در این هتل شما می‌توانید یکی از محبوب‌ترین بلوارهای پایتخت را ببینید و اوقاتی فرح‌بخش را تجربه کنید.

  • سوییت اسپیناس

همچنان شما برای رزرو سوییت در هتل اسپیناس بلوار تهران انتخاب‌های دیگری دارید؛ متراژ سوییت‌های اسپیناس این هتل حدود 140 مترمربع و دارای یک تخت بزرگ دو نفره است. سرویس بهداشتی، حمام و جکوزی، کف فرش شده با سنگ‌های گران‌قیمت و وجود فرش دست‌بافت ایرانی، آشپزخانه اختصاصی، منشی اختصاصی و سالن انتظار از جمله مشخصات این واحدهاست.

از امکانات سوییت‌های اسپیناس هتل اسپیناس تهران می‌توان به میز کنفرانس 14 نفره به‌منظور ملاقات یا میز شام، تلویزیون 42 و 50 اینچ در هر دو اتاق، دو حمام، میز کار جادار، اینترنت بیسیم با تعداد کانکشن بالا، مینی‌بار و یخچال داخل هر اتاق (شامل هزینه) و صندوق امانات داخل سوییت اشاره کرد.

سرویس چای و قهوه رایگان، کمد دیواری اثاثیه مهمان، پارکینگ رایگان برای سوییت، روم سرویس 24 ساعته و صبحانه سلف سرویس رایگان از دیگر خدمات و امکانات سوییت اسپیناس هتل اسپیناس بلوار تهران است. شما از پنجره این واحدها بلوار کشاورز را می‌توانید تماشا کنید.

امکانات هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس بلوار کشاورز امکانات و وسایل متنوعی را برای پذیرایی و مهمانداری در اختیار دارد که بی‌شک موجب آسودگی‌خاطر شما در زمان اقامت‌تان در این هتل می‌شود. سالن‌های لوکس برای برگزاری مراسم مختلف، باشگاه ورزشی و تالارهای عروسی از جمله امکانات هتل اسپیناس تهران است. باشگاه ورزشی این هتل مجهز به دستگاه‌های تخصصی و همچنین استخر استاندارد است.

استخر هتل اسپیناس بلوار تهران
استخر هتل اسپیناس بلوار تهران

اگر هم این روزها درحال برنامه‌ریزی برای برگزاری سمینار یا جلسه‌ای هستید شما می‌توانید روی سالن‌های مجهز هتل بین‌المللی اسپیناس حساب ویژه‌ای باز کنید.

هتل اسپیناس تهران دارای رستوران‌هایی عالی با ارایه غذاهای سنتی و فرنگی است. این هتل دارای رستوران بلوار 126 با ارایه غذاهای بین المللی مدیترانه‌ای، رستوران مانداک با سرو ناهار و شام‌های سنتی همراه با موسیقی زنده و کافه آتریوم است که سفربازی پیشنهاد می‌کند حتما سری به آن‌ها بزنید و اوقات لذت‌بخشی را در فضای داخل این هتل تجربه کنید.

با وجود این همه امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده هتل اسپیناس بلوار تهران جای شک و شبهه‌ای برای انتخاب و رزرو هتل در پایتخت باقی نمی‌گذارد اما بهتر است سفربازی بار دیگر تاکید کند که موقعیت مکانی هتل اسپیناس بلوار تهران عالی است و همین ویژگی موجب شده تا محبوبیت آن بیشتر شود. شما با اقامت در این هتل زندگی در دل شهر تهران را تجربه خواهید کرد و شما می‌توانید بدون نیاز به خودروی شخصی و پیاده به جاذبه‌های دیدنی پایتخت بروید و لحظاتی فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنید.

نظر خود را درباره «هتل اسپیناس بلوار تهران گزینه‌ای برتر در هتل‌های پایتخت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره هتل اسپیناس بلوار تهران گزینه‌ای برتر در هتل‌های پایتخت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.