زمان مطالعه: 1 دقیقه
چند نکته که شخصیت متعادلی را می سازد

چند نکته که شخصیت متعادلی را می سازد

داشتن شخصیت های متعادل و منطقی از خصوصیاتی است که هر انسانی برای رسیدن به آن در تلاش است

بنام یگانه عالم

زمان هایی را برای بودن در جمع دوستان و خانواده قرار می دهید و زمان هایی را برای تنهایی خود اختصاص می دهید. پس تعادل در ارتباطات داشتن بسیار حائز اهمیت است. از آشنایی با افراد جدید هراس ندارید بلکه برای شما خوشایند است. و از پیداکردن دوستان جدید لذت میبرید.

خودتان را انگونه که هستید پذیرفته اید باتمام کم و کاستی ها و نکات قوت وضعف و به راحتی از خودتان و زندگیتان بصورت کلی صحبت می کنید. شما فردی اجتماعی هستید و ازحضور در اجتماع وفعالیت های اجتماعی و گروهی لذت میبرید. اما نیاز ندارید برای اینکه خودتان را مطرح کنید و یا مورد توجه قرار بگیرید دیگران را مورد تمسخر و توهین و تحقیر قرار دهید.

برای هر کاری و حتی برای بیان سخنی ابتدا فکر میکنید. چون فکر کردن را لازمه اصلی هرکاری میدانید. اجازه نمی دهید کسی حال خوب شما را خراب کند. از انسان های منفی دوری می کنید و به همه محبت و بخشش می کنید و کسانی که به شما بدی کرده اند را میبخشید تا حال دلتانن خوب باشد.

برای رسیدن به هدفتان تلاش میکنید و از شکست نمی هراسید بلکه موانع و شکست را پلی در جهت پیشرفت میدانید. احساساتتان خود را بیان میکنید و از بیان آن خجالت نمی کشید.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «چند نکته که شخصیت متعادلی را می سازد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چند نکته که شخصیت متعادلی را می سازد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.