زمان مطالعه: 4 دقیقه
نکات مهمی که در مورد چاپ پرچم باید بدانید

نکات مهمی که در مورد چاپ پرچم باید بدانید

اگر صاحب کسب و کار هستید و قصد دارید تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید پرچم و چاپ پرچم به دست بیاورید حتما در ادامه با ما همراه باشید.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

در گذشته که دستگاه های چاپ پرچم نبود، پرچم ها شکل بسیار ساده ای داشتند و بیشتر به شکل مستطیلی بودند؛ اما امروزه مدل های مختلفی از پرچم ها وجود دارند. ازطرف دیگر در گذشته پرچم ها به عنوان نشانه اتحاد و یا نشانه دین، آیین، فرهنگ، نگرش سیاسی و فلسفه یک سرزمین مورد استفاده قرار می گرفتند. این در حالی است که امروزه پرچم ها کاربردهای زیادی به خصوص در تبلیغات دارند.

به همین دلیل است که توجه به پرچم ها در سال های اخیر بسیار زیاد شده است و امروزه شرکت ها و سازمان های بزرگ، سالانه هزینه زیادی را برای خرید و چاپ پرچم صرف می کنند. اگر شما نیز صاحب کسب و کار هستید و قصد دارید تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید پرچم و چاپ پرچم به دست بیاورید حتما در ادامه با ما همراه باشید.

انواع پرچم

پرچم ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند. با توجه به این که نقشی که پرچم ها در مکان ها و محیط های مختلف ایفا می کنند، بسیار مهم است، در ادامه به صورت مختصر به معرفی هر کدام از آن ها می پردازیم.

 

پرچم رومیزی

یکی از انواع پرکاربرد پرچم، پرچم رومیزی است که در مکان های مختلفی مانند دفاتر، ادارات، مدارس، نمایندگی ها، هتل ها، مشاورین املاک و ... می توان از آن ها استفاده کرد. طول پرچم رومیزی 30 سانتی متر و با عرض 20 سانتی متر است.

پرچم های رومیزی می توانند به صورت تک رو یا دو رو چاپ شوند. پرچم های رومیزی خود انواع مختلفی دارند که از نمونه های رایج آن می توان به پرچم رومیزی دو رو ساتن، پرچم رومیزی جیر و مخمل، پرچم رومیزی دور لیزری، پرچم رومیزی چند شاخه، پرچم رومیزی مدل L، پرچم رومیزی مدل T و پرچم تشریفات

 اشاره کرد.

یکی از کاربردهای مهم پرچم تشریفات در تبلیغات است. شرکت های معتبر برای معرفی برند خود در کنار پرچم ایران از پرچم تشریفات با نشان و لوگوی شرکت استفاده می کنند. استفاده از این نوع پرچم در هویت بصری و برندینگ یک مجموعه تاثیر زیادی دارد. طول و عرض پرچم تشریفات به ترتیب 150 و 90 سانتی متر است.

 از پرچم تشریفات می توان در اتاق های مدیران و کارکنان مجموعه ها، همایش ها و سالن ها و اجتماعات استفاده کرد.

 

پرچم اهتزاز

یکی از انواع پرچم در سایز بزرگ، پرچم اهتزاز است. پرچم های اهتزاز به وسیله میله های بسیار بلند در فضاهای باز نصب می شوند. این پرچم ها به دو شکل افقی و عمودی در ارتفاع بالا به اهتزاز در می آیند.

مهم ترین کاربرد این پرچم در تبلیغات یا مراسم های مختلف مانند عزاداری ها است. با توجه به این که این نوع از پرچم در محیط های باز نصب می شوند باید جنس پارچه به کار رفته برای تولید آن بسیار مرغوب باشد و از و روش های چاپی بادوام در تولید آن ها استفاده شود. در غیر این صورت در برابر برف، باران و بادهای پرسرعت دچار آسیب خواهند شد.

پرچم ماشینی

یکی دیگر از انواع پرچم، پرچم ماشینی است. از این نوع پرچم برای نصب در خودروهای مسابقه ای و آفرودی استفاده میشود. پرچم ماشینی روی کاپوت، سقف یا صندوق عقب ماشین نصب می شود. اندازه پرچم های ماشینی 30 سانتی متر در 40 سانتی متر است و در دو مدل مثلثی و مستطیلی تولید می شوند.

 

چاپ پرچم

یکی از نکات مهمی که باید هنگام خرید پرچم به آن توجه کرد، نوع چاپ پرچم است. روش های مختلفی برای چاپ انواع پرچم وجود دارد که عبارتند از:

 

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال یکی از نمونه های رایج چاپ پرچم است که توسط دستگاه های دیجیتالی انجام می شود. دستگاه های چاپی دیجیتالی به کامپیوتر وصل می شوند و تمام دستورات خود را برای اجرا از کامپیوتر دریافت می کنند.

 

چاپ سیلک اسکرین

چاپ سیلک اسکرین یکی از روش های بسیار قدیمی چاپ پرچم است. در این روش از صفحه هایی به نام شابلون استفاده می شود. این صفحه ها همان طرح های حکاکی شده ای هستند که به منظور چاپ تهیه می شوند. یکی از مهم ترین مزایای چاپ سیلک این است که هزینه چاپ سیلک اسکرین در تعداد و تیراژ پایین پرچم ها مقرون به صرفه است.

 

چاپ حرارتی یا سابلیمشن

یکی دیگر از انواع روش های چاپ پرچم، چاپ حرارتی یا سابلیمشن است. واژه سابلیمشن به معنی تبدیل کردن جامد به گاز به کمک حرارت است.

در این نوع از چاپ پرچم، جوهر، تحت دمای 200 درجه سانتی گراد از حالت جامد به حالت گاز تبدیل می شود. سپس طرح مورد نظر روی پارچه پرچم چاپ می شود. با توجه به این که جوهری که در این روش به کار برده می شود، گران قیمت است، تولید پرچم به روش چاپ سابلیمشن نسبت به سایر روش های چاپ، هزینه نسبتاً بالایی دارد.

خرید پرچم

شما می توانید برای خرید و چاپ پرچم از خدمات مجموعه تولیدی و چاپ پرچم بارنگ بهره مند شوید. این مجموعه با هدف تولید مرغوب و چاپ باکیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب در سال 1392 پا به عرصه مهم و ضروری چاپ گذاشته است. بارنگ به شما تضمین می‌دهد سفارشتان را به نحو احسنت انجام داده و در رسیدن به رضایت شما مشتری محترم همه تلاش خود را به کار بگیرد. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره می توانید قبل از ثبت سفارش خود، با کارشناسان بارنگ تماس بگیرید و مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت کنید.

 

قیمت پرچم

قیمت پرچم به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. نوع پرچم، جنس پارچه، سایز و نوع چاپ از مهم ترین مواردی هستند که در قیمت پرچم تاثیر گذار هستند. محصولاتی که مشتریان از شرکت چاپ پرچم بارنگ دریافت می‌کنند دارای بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت است.

 

اطلاعات تماس با مجموعه تولیدی و چاپ پرچم بارنگ:

آدرس دفتر مرکزی: تهران، صادقیه، ضلع جنوبی فلکه اول، انتهای خیابان شهید رحیمی، بلوار شهید گلاب، پلاک 53، طبقه دوم، واحد 4

تلفن تماس: 02144283834 – 02144283835

آدرس سایت: https://barangco.com

نظر خود را درباره «نکات مهمی که در مورد چاپ پرچم باید بدانید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نکات مهمی که در مورد چاپ پرچم باید بدانید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.