زمان مطالعه: 2 دقیقه
سوتى هاى بچه رئيس

سوتى هاى بچه رئيس

پی بردن به سوتی های سریال ها به این معنی است که مخاطب با دقت و ریزبینی پای فیلم می نشیند و هرچه فیلم جذاب تر باشد، پیدا کردن اشتباهاتش راحت تر است!

دوشنبه 29 شهريور
نويسنده: چكاوك شيرازى

فیلم ها و انیمیشن‌ها هر چه جذاب تر باشند و مخاطب را بیشتر به تماشا دعوت کنند، احتمال پیدا کردن اشتباهات فیلم سازی را بیشتر می کنند. که خب، این مسلما از کیفیت کار‌ می کاهد‌‌. اما همیشه خواندن این قبیل مطالب ضمن این که به فیلم سازان یادآوری می کند که مخاطبان تیزهوشی هم پای فیلم هایشان نشسته اند و بلافاصله ایراد کارهایشان را می گیرند، مفرح و سرگرم کننده بوده و خواهند بود.

در این جا به چند نکته از فیلم انیمشین خوب " بچه رئیس 2" می پردازیم که دختری ده ساله به نام آوین جولایی، نکته هایش (بخوانید سوتی ها) را گردآوری کرده.

1- در پایان قسمت اول فیلم انیمیشن بچه رئیس، قسمت اول، وقتی تابیتا به دیدن خواهر تازه متولد شده اش می رود، موهای نوزاد طلایی است. اما همین کودک در قسمت دوم با موهایی قهوه ای رنگ ظاهر می شود.

بچه رئیس 2
بچه رئیس 2

2- در همین سکانس تینا (نوزاد) وقتی بیدار می شود به خواهرش چشمک می زند اما در قسمت دوم خبری از اشاره های آشنایی نیست.
3- وقتی پدر خانواده به سیاق کودکی اش همه چیز را تخیل می کند، اعضای خانواده را که در اتاق نشیمن هستند، در جایی تصور می کند که مانند فرانکنشتاین در حال جراحی هستند، در این جا تنگ ماهی تابیتا وجود دارد. این در حالی است که این تنگ در سراسر فیلم در اتاق خواب تابیتاست.
4- در قسمت اول یک عروسک زرد زنگ ضد استرس با کلاهی پهن وجود دارد که تد ( بچه رییس) در مواقع بحرانی آن را می فشارد و خود را آرام می سازد، در سری دوم جایی این عروسک را در دستان تد، که حالا مرد موفقی شده، می بینیم و در همان لحظه عروسک در انباری خانه ی تیم ( پدر تابیتا و برادر تد) در بین سایر وسایل فراموش شده قرار دارد.
5- در ابتدای قسمت دوم درخت کریسمسی به رنگ سفید گوشه ی خانه را اشغال کرده اما در صحنه های دیگر این درخت سبز است.

بچه رئیس 2
بچه رئیس 2

6- در سکانسی پدر( تیم) برای خواندن آهنگ خواب و شب به خیر به اتاق تابیتا می آید و چون تابیتا هدفون دارد آن را از گوش های دخترش برمی دارد اما لحظاتی بعد دیگر هدفون را هیچ جای اتاق نمی بینم در حالی که می بایست یا روی تخت یا زمین افتاده باشد.
7- در خانه ی تیم شومینه ی بزرگی وجود دارد که رویش را با قاب عکس های خانوادگی تزیین کرده اند. در یک نما عکس درون قاب، گل است اما در نمایی دیگر عکس، خانواده را کنار یکدیگر نشان می دهد.
8- و این سوال پیش می آید که چرا وقتی تد و تیم به حالتی روح گونه به شرکت بچه ها می روند، یعنی در حالی که دیده نمی شوند و می توانند از دیوارها بگذرند، موقع فرودشان روی زمین شرکت، محکم به زمین می خورند؟ یا چرا می توانند راه بروند؟ در حالی که با تعریف که برای حالت جسمانیشان در آن شرایط شده، باید حداقل چند سانتی متر از سطح زمین فاصله داشته باشند.
این ها نکاتی بودند که شاید بعضی از ما بزرگترها به دلیل مشغولیت های ذهنی هیچ گاه به آن پی نمی بریم اما هستند کسانی که نگاه ذره بینی به فیلم دارند و با همان بار اول تماشای فیلم این نکته ها به چشمشان می آید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سوتى هاى بچه رئيس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سوتى هاى بچه رئيس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.