زمان مطالعه: 1 دقیقه
برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در دانشگاه علامه طباطبایی

برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در دانشگاه علامه طباطبایی

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در دانشگاه علامه طباطبایی با حضور جمعی از تولید کنندگان فرش های اصیل ایرانی و دستباف برگزار می شود.

به گزارش آسمونی و به نقل از پایگاه خبری هنر هشتم، نمایشگاه نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از تاریخ 10 الی 22 بهمن 1400 و از ساعت 14 لغایت 21 با شرکت جمعی از تولید کنندگان و فعالان عرصه تولید فرش دستباف ایرانی در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری می باشد.

این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان انواع فرش دستباف تبریز، تابلو فرش و … در محل مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی واقع در اتوبان خرازی غرب،میدان المپیک در حال برگزاری است.

مهندس محمدیان، از فعالان این صنعت با اشاره به سبک خاص بافت فرش تبریزی گفت: فرش تبریز از لحاظ کیفیت بافت و طرح و رنگ از مهمترین وشناخته شده ترین فرش های دنیا محسوب که بیش از 110 رنگ را شامل می شود و به علت استحکام و دوام آن یک کالای سرمایه ای و قابلیت انتقال از نسلی به نسل دیگر را دارد.

در پایان لازم به ذکر است که جهت دریافت اطلاعات دقیق به منظور بازدید وهمچنین قیمت برای عموم مردم و کارکنان دولت میتوانید با شماره 09144121908 اقای محمدیان تماس حاصل نمایید.

استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در طول برگزاری نمایشگاه الزامی است

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در دانشگاه علامه طباطبایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در دانشگاه علامه طباطبایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.