بنام یگانه عالم

گاهی اوقات بسیاری از عزیزان برای زندگی خود هدف تعیین میکنند اما مشکل اساسی اینجاست که به هدفشان دست پیدا نمیکنند و ناامید میشوند.
سوالی بوجود می آید چرا اینگونه میشود؟ چرا در جهت رسیدن به هدفمان شکست میخوریم؟

همه ما یک سری اهداف داریم که بلند مدت است و برای زندگیمان تعیین می نماییم وحتی برای رسیدن به آن تلاش هم میکنیم ولی گاهی اوقات میزان شکست و نرسیدن انقدر زیاد میشود که صاحب هدف دلسرد و پریشان میگردد.

باید متذکر شد که در زندگی باید دو گونه هدف تعیین گردد: هدف های بلند مدت و کوتاه مدت.

بلندمدت ممکن است چند سالی برای دستیابی به آن زمان لازم باشد اما اهداف کوتاه مدت زمان زیادی نیاز ندارند و در واقع راههایی هستند برای رسیدن به هدف نهایی؛ پس باید این اهداف را به گونه ای انتخاب نمایید که شما را درطول مسیر به سمت هدف اصلی و نهایی هدایت کنند. باید یاداور شوم که شکست در طول مسیر امری طبیعی است و شما باید از آن به عنوان تجربه در راه رسیدن به هدفتان استفاده نمایید.

سارافلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «علت نرسیدن به هدف» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره علت نرسیدن به هدف فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.