زمان مطالعه: 1 دقیقه
ماجرای نائنگی میقولی (نارنگی میقولی) چیه؟

ماجرای نائنگی میقولی (نارنگی میقولی) چیه؟

جناب خان باز هم تکه کلامی را به کار برده که به عنوان طنز مابین کاربران شبکه های اجتماعی رواج پیدا کرده است.

نائنگی میقولی یکی از تکه کلام های جناب خان در برنامه خندوانه است که مثل همیشه این سبک از شوخی های این عروسک بامزه مابین مردم رواج پیدا کرده و با هر جمله ای که می گویند این شوخی جناب خان را در آن می گنجند. در ادامه با آسمونی باشید تا بیشتر در این مورد بگوییم.

اصطلاح نائنگی میقولی

نائنگی میقولی
نائنگی میقولی

 

جناب خان شخصیت عروسکی برنامه پرطرفدار خندوانه است که صداپیشه آن محمد بحرانی می باشد. جناب خان در سری جدید برنامه خندوانه در سال 1400 تکه کلام "نائنگی میقولی" (نارنگی میقولی) را به کار برده است که می توان این تکه کلام را در کوچه و بازار و در شبکه های اجتماعی شنید.

معنی نائنگی میقولی

"نائنگی میقولی" و "نائنگی نمیقولی" (یا ناعنگی میقولی) شوخی جدید جناب خان است و یا ساده تر بگوییم نارنگی میخوری است و وی قصد شوخی با مردم را با ساده ترین اصطلاحات و تکه کلام ها دارد. معنی نارنگی میقولی همین شوخی جناب خان است. معنی نائنگی نیز همان نارنگی است.

عکس میقولی
عکس نارنگی میقولی

این قضیه نائنگی میقولی جناب خان به سبک صحبت کردن بین عده ای از دختران و پسران جوان تبدیل شده است.

عکس های نائنگی میقولی

عکس جولابی میقولی
معمولا چی میقولی

این جمله بسیار ساده و بامزه آنقدر رواج پیدا کرده که عده ای هم که هنوز در جریان این قضیه نائنگی نیستند مجبور شدند در موتور جستجوی گوگل معنی نائنگی و معنی میقولی را سرچ کنند تا از موضوع سر در بیاورند. جدا از این موضوع، معمولاً شماها چیا میقولین؟ هان؟ 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ماجرای نائنگی میقولی (نارنگی میقولی) چیه؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ماجرای نائنگی میقولی (نارنگی میقولی) چیه؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.