زمان مطالعه: 1 دقیقه
مورد توجه کسانیکه قصد ازدواج دارند

مورد توجه کسانیکه قصد ازدواج دارند

بسیاری از عزیزان میپرسند خواستگاری دارم ویا به خواستگاری دخترخانمی رفتم که برایم بسیارشرط گذاشته شرطهایش برای من قابل اجرا ویا بسیار سخت است

بنام یگانه عالم

کسانیکه قصد ازدواج دارند مطالعه کنند

بسیاری از عزیزان میپرسند خواستگاری دارم ویا به خواستگاری دختر خانمی رفتم که برایم بسیارشرط گذاشته شرط هایش برای من قابل اجرا و یا بسیار سخت است و مورد تمایل من نیست و از یک طرف دیگر به ایشان علاقه دارم بر سر دوراهی مانده ام باید چکارکنم ؟

وقتی فردی بيش از اندازه برای ازدواج با شما شرط میگذارد حتما علتی دارد این شروط میتواند از تحصيلات و كار میزان درآمد باشد و...خلاصه از درشترین مسائل تا کوچکترین مسائل معمولا یکی از این علتها اینست که فردی بدگمان است.

يا با گذاشتن اين شرايط قصد دارد مسئوليت پایان بخشیدن این رابطه را به شما واگذار كند و شما را از ازدواج با خودش منصرف كند و یا شرط های مناسبی بگذارد که با شما سازگار نيست و اجابت کردن آنها برایتان بسیار دشوار است.

باید بدانید اين ازدواج شما را به زندگی که به خوشبختی بی انجامد نمیرساند پس سعی کنید بطور شتابزده و به علت وابستگی و یا علاقه ( اگر علاقه ای هم در کار باشد بصورت یکطرفه است ) پاسخ مثبت ندهید.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مورد توجه کسانیکه قصد ازدواج دارند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مورد توجه کسانیکه قصد ازدواج دارند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.