زمان مطالعه: 1 دقیقه
راه های مقابله با استرس در زمان امتحان

راه های مقابله با استرس در زمان امتحان

بسیاری از والدین از استرس فرزندان در زمان امتحان گله مند هستند. با چند راهکار ساده می توان این استرس ها را کنترل کرد

به نام یگانه عالم

اگر فردی کمالگرا هستید و در زمان امتحان دچار استرس زیادی می شوید بیشتر بخاطر ترس از شکست است باید به خودتان اعتماد داشته باشید و خونسردی خودتان را حفظ نمایید. ممکن است شما تجربه بدی داشته باشید و می ترسید که مجددا نمره بد تکرار شود. با مطالعه در طول سال تحصیلی از استرس امتحان کاسته می شود.

نوشیدن آب کافی در طول روز و خوردن غذای سالم و پرانرژی و نخوردن نوشیدنی های کافئین دار برای مهار استرس مفید است. برای تمرین از خودتان امتحان بگیرید. با برنامه ریزی مطالعه کنید. ورزش را حتی در زمان امتحانات فراموش نکنید. از بچه ها انتظار صددرصدی نمره بیست نداشته باشید بلکه به ان ها بگویید تلاشت برایم قابل تقدیر است. سعی در آرام کردن بچه ها داشته باشید و خودتان استرس را به بچه ها منتقل نکنید .

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «راه های مقابله با استرس در زمان امتحان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راه های مقابله با استرس در زمان امتحان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.