زمان مطالعه: 1 دقیقه
مهارت های زندگی مشترک

مهارت های زندگی مشترک

مهارت های زندگی مشترک مهم ترین چیزی است که افراد قبل از ازدواج باید با اصول آن آشنا باشند.

بنام یگانه عالم

با تکنیکی ساده، زندگی مشترک زیباتر میشود. وقتی زن و مرد از دنیای هم آگاهی و شناخت داشته باشند کمتر دچار اختلاف میشوند. پس به همسرتان بصورت مستقیم و واضح خواسته خودت را بگویید. نگویید که باید بفهمد و یا با اخلاق من آشناست خودش باید بفهمد. نه خانم ها بلد هستند واضح و روشن فقط خواسته خود را بیان کنند و نه آقایون بلد هستند گوش بدهند.

خانم ها بصورت گله و شکایت بیشتر صحبت میکنند بلکه باید فقط خواسته را واضح و روشن بیان کنید. این بیان باید در جا و وقت مناسب و با احترام کامل صورت گیرد یعنی وقتی خانم صحبت میکند آقا چیزی نگوید و بالعکس. در آرامش و ادب نظر خود را نسبت به خواسته همسر خود اعلام کنیم. اگر زوجین بجای شکایت، سرزنش و تهدید که افزایش فاصله از یکدیگر و کاهش عشق و علاقه می‌شود، فقط فقط درخواست‌های روشن و کوتاه خود را بدون سرزنش و گله و توهین و له نمودن شخصیت همسر خود بیان کنند نصف راه خوشبختی و آرامش را طی کرده اند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مهارت های زندگی مشترک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مهارت های زندگی مشترک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.