زمان مطالعه: 1 دقیقه
ممدقلی

ممدقلی

ممد قلی صدایی ساختگی است که برای بچه هایی که بازیگوش هستند فرستاده می شود.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

ممد قلی صدای ساختگی است که مدتی است در شبکه های اجتماعی برای بچه های بازیگوش به کار برده می شود. اما این ممد قلی به اصطلاح معروف چه به بچه ها می گوید؟ در ادامه آسمونی را دنبال کنید.

ماجرای صدای ممد قلی

صدای ممد قلی برای سرکار گذاشتن بچه ها است که هنگام بازیگوشی برای آنها پخش می شود. صدایی که او را تهدید می کند و تصویری هم برای این صدا یا ویس در نظر گرفته شده که با دیدن آن باعث جلوگیری از بازیگوشی بعضی از بچه ها شده است.

بسیاری از خانواده ها از این ویس و ویدئوهای مختلفی که درست شده ناراضی هستند و عده ای هم آن را به صورت سرگرمی و فان می بینند. اما خانواده های زیادی هم در شبکه های اجتماعی مدعی شده اند که پس از دیدن چنین ویدئوهایی فرزندشان تا مدتها آرام و قرار نداشته و به شدت ترسیده اند و از این شوخی شاکی شده اند.

متن صدا ممئ قلی

محتوای صدای ممد قلی به این صورت است:
«شماره ممد قلی صوتی، الو، آره آره خودمم، ممد قلیم. مگه چیکار کرده؟ خب اسم بچتون چیه؟ آدرستون کجاست؟ خونتون؟ خونتون رو بگو. خب خب خب حالا من با یه گونی سفید میام در خونتون بچتون رو میندازم تو گونی ورش می دارم میبرم.»

نظر خود را درباره «ممدقلی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
  • شهناز
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ممدقلی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.