زمان مطالعه: 3 دقیقه
معرفی کامل رستوران اقبالی قزوین (سفارش آنلاین با اسنپ فود قزوین)

معرفی کامل رستوران اقبالی قزوین (سفارش آنلاین با اسنپ فود قزوین)

رستوران اقبالی قزوین، از بهترین رستوران‌های این شهر است که انواع غذای ایرانی را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب عرضه می‌کند. این رستوران هم فضایی عالی دارد و هم

رستوران اقبالی قزوین، از بهترین رستوران‌های این شهر است که انواع غذای ایرانی را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب عرضه می‌کند. این رستوران هم فضایی عالی دارد و هم برای سفارش آنلاین غذا قزوین، یک رستوران مناسب به شمار می‌آید. غذاهای خوشمزه این رستوران در شهر قزوین مشهور هستند و پیشنهاد می‌کنیم که برای آشنایی کامل با آن‌ها، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اطلاعات تماس و دسترسی به رستوران اقبالی قزوین

رستوران اقبالی قزوین در موقعیت جغرافیایی بسیار ایده آلی قرار گرفته است. نرسیده به سه راه خیام، در خیابان طالقانی قزوین، به این رستوران خوشنام و مشهور می‌رسید. برای تماس با رستوران نیز شماره تلفن 02833223347 اعلام شده است.

ساعت کاری رستوران اقبالی قزوین هر روز هفته (روزهای عادی و تعطیل)، از ساعت 11 صبح تا 16 بعد از ظهر و همین طور از ساعت 19 عصر تا 22 شب، فعالیت دارد. برای سفارش آنلاین غذا قزوین نیز باید در همین محدوده زمانی اقدام کنید.

مکان‌های مهم اطراف رستوران اقبالی

اگر به رستوران اقبالی می‌روید، جالب است بدانید که نزدیک به فاصله 100 متری آن، کلیسا رفیع واقع شده است. همین طور موزه قزوین، در فاصله 130 متری این رستوران قرار دارد و 212 متر دورتر، کاخ موزه چهلستون قزوین را خواهید یافت.

به علاوه رستوران چاق کباب نیز در فاصله نزدیک به رستوران اقبالی، یعنی در فاصله 70 متری آن، قرار دارد.

منو رستوران اقبالی قزوین

همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، رستوران اقبالی قزوین، یک رستوران کاملا ایرانی با غذاهای سنتی و خوشمزه است. در این رستوران می‌توانید انواع چلوکباب و غذای ایرانی، خوراک، سالاد و پیش غذا را به همراه نوشیدنی‌های خنک و گوارا سفارش دهید.

در بخش چلوکباب‌ها؛ چلوکباب برگ، چلوکباب سلطانی، چلوکباب فیله درباری، چلوکباب شیشلیک، چلوکباب شاندیز، چلوکباب لاری، چلوکباب برگ سفارشی، چلوکباب وزیری، چلوکباب بختیاری، چلوکباب بناب، چلوکباب هندی، چلوکباب سرآشپز، چلوکباب کوبیده نگینی، چلوکباب کوبیده زعفرانی، چلو جوجه کباب با استخوان، چلو جوجه کباب (ران)، چلو جوجه کباب ترش، چلو جوجه کباب ماستی، چلو جوجه کباب تندوری و ... را داریم. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد دارید سفارش آنلاین غذا قزوین داشته باشید، حتما نگاهی به بخش کباب‌های منوی رستوران قزوینی بیندازید.

اگر علاقه‌مند به سفارش دادن خوراک باشید؛ خوراک کباب فیله درباری، خوراک کباب شیشلیک، خوراک کباب شاندیز، خوراک کباب لاری، خوراک کباب وزیری، خوراک کباب بناب، خوراک کباب بختیاری، خوراک کباب هندی، خوراک کباب سرآشپز، خوراک کباب کوبیده نگینی، خوراک جوجه کباب با استخوان، خوراک جوجه کباب ترش، خوراک جوجه کباب تندوری، خوراک ماهیچه، خوراک جوجه کباب رولی، خوراک گوشت گوسفندی، خوراک ماهی قزل آلا، خوراک مرغ سس پز و ... را پیشنهاد می‌کنیم.

سفارش غذا در قزوین

اما اگر می‌خواهید به جای کباب و جوجه کباب، به سراغ غذاهای اصیل ایرانی بروید؛ رستوران اقبالی قزوین، گزینه‌های اشتهاآوری برای شما در منو دارد. از جمله آن‌ها باقالی پلو با ماهیچه، باقالی پلو با گوشت، باقالی پلو با مرغ سس پز، زرشک پلو با مرغ سس پز ران و سینه، باقالی پلو با ماهی قزل آلا کبابی یا سرخ شده، چلو ماهی قزل آلا کبابی یا سرخ شده، چلو خورشت قیمه نثار و ... هستند. همین طور رستوران کرمانی قزوین هم، غذاهای ایرانی درجه یکی دارد و پیشنهاد می‌کنیم در رستوران گردی‌های حضوری یا آنلاین خود، به این رستوران هم سری بزنید.

سوپ سرآشپز این رستوران نیز بسیار خوشمزه بوده و از قارچ، جو و مرغ ریش ریش، تهیه می‌شود. همین طور سالاد فصل، ماست و موسیر و ماست و خیار رستوران اقبالی قزوین را نباید از دست بدهید.

سفارش انلاین غذا در قزوین

سفارش آنلاین از رستوران اقبالی قزوین

اگر چه حضور پیدا کردن در محل رستوران و صرف وعده غذایی در آن، حال و هوا و جذابیت خاص خود را دارد؛ اما بسیاری از مواقع فرصت و شرایط چنین کاری را نداریم. در این صورت می‌توانید به عنوان یک راه حل جایگزین عالی، از امکان سفارش آنلاین غذا قزوین از رستوران اقبالی قزوین از طریق اسنپ فود، استفاده کنید. به این شکل، مدت کوتاهی پس از ثبت سفارش اینترنتی خرید از رستوران اقبالی قزوین، غذاهای سفارش داده شما، به وسیله پیک اسنپ فود به محل آدرس ارسال خواهد شد. با این حساب به راحتی و بدون آن که نیازی باشد از منزل یا محل کار خود خارج شده یا حتی تماس تلفنی با جایی داشته باشید، غذاهای درجه یک از رستوران اقبالی را گرم و تازه نوش جان خواهید کرد.

کلام آخر

در بالا به معرفی رستوران اقبالی قزوین، به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های این شهر پرداختیم و نگاهی به منوی غذایی آن داشتیم. آیا شما نیز تا به حال به این رستوران سر زده یا سفارش آنلاین از آن را تجربه کرده‌اید؟ در این صورت حتما نظرات مثبت و منفی خود درباره این رستوران را با ما و دیگر کاربران ما به بحث و اشتراک بگذارید.

نظر خود را درباره «معرفی کامل رستوران اقبالی قزوین (سفارش آنلاین با اسنپ فود قزوین)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی کامل رستوران اقبالی قزوین (سفارش آنلاین با اسنپ فود قزوین) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.