زمان مطالعه: 4 دقیقه
معرفی و بررسی بهترین جاروبرقی های بوش

معرفی و بررسی بهترین جاروبرقی های بوش

جاروبرقی یک دستگاه خانگی کاربردی است که در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود و به همین واسطه برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه آن فعالیت می‌کنند

جاروبرقی یک دستگاه خانگی کاربردی است که در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود و به همین واسطه برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه آن فعالیت می‌کنند. بوش (Bosch) یک برند قدرتمند و پرفروش در بازار لوازم خانگی است که جاروبرقی یکی از پرفروش‌ترین محصولات آن به‌شمار می‌آید.

این برند آلمانی معتبر مدل‌های مختلف جاروبرقی را عرضه می‌کند و مدل‌های کیسه ای و شارژی آن بسیار با کیفیت و درجه یک هستند. در این مطلب به معرفی بهترین جاروبرقی های بوش و بررسی و مقایسه آنها با یکدیگر می‌پردازیم.

بهترین جاروبرقی بوش

بوش از جمله برندهایی است که تنوع کالایی بسیار زیادی دارد و بازه‌های قیمتی مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد و به‌نوعی دست‌تان برای انتخاب جاروبرقی بوش باز است. از طرفی انواع مختلف جاروبرقی شامل کیسه ای، مخزن دار، سطلی، رباتیک و عصایی (بی سیم - با سیم) و نیز دستی را از چرخه تولید خود عبور می‌دهد.

بهترین جاروبرقی بوش : مدل BGL8GOLDIR

یک جاروبرقی قدرتمند، با کیفیت و درجه یک از برند بوش است که علاوه‌بر عملکرد ایده‌آل و کارآمد، طراحی و جلوه بصری بسیار زیبایی نیز دارد. جاروبرقی کیسه ای بوش BGL8GOLDIR دارای توان مصرفی 2200 وات است و کیسه استفاده‌شده در آن 5 لیتر گنجایش دارد که برای استفاده در مصارف خانگی بسیار مناسب و کارآمد خواهد بود.

این جاروبرقی قدرتمند و با کیفیت ابعاد مناسب و وزن ایده‌آلی دارد؛ ابعاد جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR معادل 46.5x30.7x24 سانتی متر و وزن آن فقط 7.5 کیلوگرم است که به کمک 4 چرخ با کیفیت در سطوح مختلف،‌ جابجایی روانی خواهد داشت. میزان صدای این جاروبرقی 70 تا 75 دسی بل است. اگر به‌دنبال یک جاروبرقی گران‌قیمت‌تر از برند بوش هستید، مدل BGL8PRO3IR می‌تواند گزینه مناسبی برای‌تان باشد.

بهترین جاروبرقی بوش : مدل BGL8PRO3IR

یکی دیگر از بهترین جاروبرقی‌های بوش است که ساختار مشابه و رنگ‌بندی متفاوتی در مقایسه با مدل BGL8GOLDIR دارد. بوش این جاروبرقی را به رنگ طوسی عرضه کرده است. جاروبرقی بوش BGL8PRO3IR دارای توان مصرفی 2100 وات است و مخزن استفاده‌شده در آن از نوع TYPE G و 5 لیتری است.

بوش جاروبرقی کیسه ای BGL8PRO3IR را مجهز به فیلتر بهداشتی HEPA کرده است تا حافظ ایمنی دستگاه باشد. میزان صدای این جاروبرقی 75 دسی بل است. این محصول دارای سیم برق 13 متری است و تا شعاع 15 متری دستگاه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

جاروبرقی بوش BGL8PRO3IR مانند مدل BGL8GOLDIR از قابلیت سیم جمع کن خودکار و 4 چرخ جهت حرکت روان و آسان بهره می‌برد. این جاروبرقی مجهز به سیستم  Power protect است که وظیفه افزایش کارایی و قدرت مکش دستگاه را حتی هنگامی که ظرفیت کیسه تقریبا پر باشد دارد.

بهترین جاروبرقی بوش : مدل BGL8PRO5

BGL8PRO5 ساختار، ابعاد و به‌طور کلی ظاهر مشابهی با مدل BGL8PRO3IR دارد. توان مصرفی این جاروبرقی بیشتر از دو مدل قبلی است و با قدرت 1800 وات عمل می‌کند. مخزن آن 5 لیتری است. میزان صدای این جاروبرقی 74 دسی بل و سیم برق آن 13 متری است که با احتساب لوله خرطومی دستگاه، تا شعاع 15 متری دستگاه دسترسی خواهید داشت.

کیسه استفاده‌شده در جاروبرقی BGL8PRO5 نیز از نوع G است و از فیلتر HEPA نیز بهره می‌برد. سیم جمع کن خودکار، دیگر ویژگی دستگاه BGL8PRO5 به‌عنوان یکی از بهترین جاروبرقی های بوش است و وزن 7.8 کیلوگرمی آن به کمک 4 چرخ فلزی در سطوح مختلف جابجا می‌شود. در ادامه چند مدل از بهترین جاروبرقی های شارژی بوش را معرفی خواهیم کرد.

بهترین جارو شارژی های بوش

امروزه جاروبرقی‌های شارژی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. دلیل محبوبیت و فروش زیاد این دسته از جاروبرقی‌ها عبارتند از: ابعاد جمع‌وجور، وزن مطلوب و به‌طور کلی خوش‌دستی، عدم نیاز به اتصال به پریز برق، قابلیت استفاده برای پاکسازی ماشین، دسترسی آسان‌تر به سطوحی که دسترسی به آنها سخت است و پاکسازی راحت روی مبل و رختخواب. بوش به‌عنوان یک برند معتبر در این زمینه، جارو شارژی های بسیار با کیفیتی نیز عرضه می‌کند.

بهترین جاروبرقی بوش : مدل BBH32101

یک جارو شارژی با کیفیت است که در دسته جاروبرقی‌های عصایی قرار می‌گیرد و نیز قابلیت استفاده به‌صورت دستی دارد (قسمت مکش آن قابلیت جداسازی از دستگاه دارد). ظرفیت باتری جارو شارژی BBH32101 به‌عنوان یکی از بهترین جاروبرقی های بوش ظرف 4 الی 5 ساعت تکمیل می‌شود. این باتری از نوع Li-Ion است و 50 دقیقه شارژدهی خواهد داشت و به‌طور کلی از این منظر در دسته دستگاه‌های قدرتمند بوش قرار می‌گیرد.

سرعت جارو شارژی بوش BBH32101 قابلیت تنظیم 2 سرعته دارد و نیز مجهز به نشانگر وضعیت شارژ باتری است. قدرت مکش این جاروبرقی، قابلیت تنظیم دارد و فیلتر استفاده‌شده در آن قابل شستشو است. ولتاژ باتری جارو شارژی بوش BBH32101 معادل 21.6 ولت است و مخزن آن 400 میلی لیتر، گنجایش دارد. اگر قصد خرید یک جارو شارژی دستی دارید مدل BHN14N انتخابی مناسب خواهد بود.

بهترین جاروبرقی بوش : مدل BHN14N

BHN14N ارزان‌ترین محصول در لیست بهترین جاروبرقی های بوش است که طراحی جمع‌وجور و فوق‌العاده زیبایی دارد. بدنه این جارو شارژی از جنس پلاستیک است و فقط 1.2 کیلوگرم وزن دارد. باتری جارو شارژی BHN14N از نوع NiMH است و 12 الی 16 ساعت زمان می‌برد تا ظرفیت آن تکمیل شود. مدت زمان شارژدهی این دستگاه 12 دقیقه است. مخزن جارو شارژی بوش BHM14N به‌راحتی از دستگاه (جهت تخلیه) جدا می‌شود.

یجاروبرقی بوش از کجا بخرم؟

امروزه اکثر خریدهای ما از طریق گوشی و به‌واسطه اینترنت انجام می‌شوند. بعد از انتخاب بهترین جاروبرقی بوش نوبت به انتخاب یک سایت فروشگاهی مناسب برای خرید جاروبرقی است. بوهیر (Bohir) یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و معتبر است که لوازم خانگی اصل (از جمله جاروبرقی و به‌ویژه جاروبرقی بوش) به‌فروش می‌رساند.

برای خرید بهترین مدل جاروبرقی بوش و نیز خرید جاروبرقی از سایر برندهای معتبر از جمله فیلیپس،‌ پاناسونیک، بلک اند دکر، هیتاچی و آاگ، بوهیر قشم می‌تواند انتخابی مناسب و به‌صرفه باشد. این فروشگاه اینترنتی با دسترسی به بازارهای بزرگ قشم، میشی و درگهان از تنوع کالایی بسیار بالایی و نیز اصیل بودن کالا بهره می‌برد.

قشم، درگهان و میشی 3 مرکز خرید بزرگ در جنوب ایران هستند که در لیست پرترددترین بازارهای ایران قرار دارند و سالانه افراد زیادی از سراسر کشور به قصد خرید، مسافر آنها خواهند بود. بوهیر لواز خانگی اصل برندهای معتبر بازار موجود در این 3 بازار بزرگ را تحت پوشش قرار می‌دهد.

از جمله لوازم خانگی پرفروش موجود در سایت ‌bohir.ir می‌توان به جاروبرقی، اسپرسو ساز، سرخ کن، پلوپز، زودپز، چرخ گوشت، کوشت کوب برقی، آبمیوه گیری، غذاساز،‌ کتری برقی، اتو بخار و پرسی،‌ بخارشو، بخارپز و بخارشو اشاره کرد.

آدرس فروشگاه اینترنتی بوهیر : www.bohir.ir

نظر خود را درباره «معرفی و بررسی بهترین جاروبرقی های بوش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی و بررسی بهترین جاروبرقی های بوش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.