زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی خودرو پیکاپ تاگا

معرفی خودرو پیکاپ تاگا

پیکاپ تاگا H در سال 2021 و برای اولین‌بار به بازار چین عرضه شد.

پیکاپ تاگا H در سال 2021 و برای اولین‌بار به بازار چین عرضه شده اما مانند سایر خودروهای چینی، کینگ‌لینگ فروش Taga و Taga H را به موازات یکدیگر انجام می‌دهد. کینگ لینگ تاگا، از همان ابتدا با پلتفرم ایسوزو دی‌مکس ساخته شده بود، پس بی‌تردید در نسخه ارتقایافته تاگا H نیز همچنان از آن پلتفرم ژاپنی بهره می‌برد. در ادامه با معرفی این خودرو در خدمت شما عزیزان هستیم.

معرفی خودرو پیکاپ تاگا

پیکاپ تاگا
پیکاپ تاگا

این خودرو حدود 2 تن وزن دارد و در نسخه با فاصله محور بلند (میلیمتر)، 5692 طول، 1885 عرض و 1830 ارتفاع دارد. فاصله بین دو محور پیکاپ تاگا H برابر با 3406 میلیمتر است. همچنین، نسخه با محور کوتاه (میلیمتر) شامل 5382 طول، 1885 عرض و 1830 ارتفاع است. فاصله بین دو محور در این نسخه کوچکتر و برابر با 3096 میلیمتر است.

نسخه بنزینی پیکاپ تاگا H از یک پیشرانه 1.8 لیتری با توربوشارژر، توان 227 اسب بخار و 310 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و به کمک یک گیربکس دستی 6 سرعته یا یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته، نیرو را به چهار چرخ منتقل می‌کند. همچنین، نسخه دیزلی 3 لیتری دارای قدرت تولید 138 اسب بخار و 320 نیوتن متر گشتاور است.

مشخصات فنی پیکاپ تاگا

داخل خودرو پیکاپ تاگا
داخل خودرو پیکاپ تاگا
مشخصات فنی تاگا بنزینی تاگا دیزلی
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1800 سی سی 3000 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ  -
انتقال نیرو دو دیفرانسیل دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت 227 اسب بخار 138 اسب بخار
حداکثر گشتاور 310 نیوتن متر 320 نیوتن متر
جعبه دنده شش سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک 5 سرعته دستی
نظر خود را درباره «معرفی خودرو پیکاپ تاگا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی خودرو پیکاپ تاگا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.