زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین مسیریاب خودرو (آفلاین و آنلاین)

بهترین مسیریاب خودرو (آفلاین و آنلاین)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی‌های موبایل، برنامه‌های کاربردی آن مانند برنامه‌های مسیریاب خودرو هم گسترش‌ یافته‌اند.

زندگی در شهرهای بزرگ و پر ترافیک سخت است؛ همه به دنبال زودتر و راحت رسیدن به مقصد موردنظرشان هستند. حالا دیگر افراد در مسیرهای ناشناخته ترجیح می‌دهند به‌ جای نقشه کاغذی از نقشه‌ها و برنامه‌های مسیریاب آنلاین استفاده کنند، چراکه این برنامه‌ها علاوه بر مشخص‌کردن مکان‌ها، می‌توانند بهترین و نزدیک‌ ترین مسیر را با توجه به ترافیک موجود در سایر مسیرها به کاربران پیشنهاد و ارائه دهند. در این بخش از آسمونی به معرفی بهترین مسیریاب های خودرو به صورت آنلاین و آفلاین در خدمت شما هستیم.

معرفی برنامه مسیریاب آفلاین

1- Sygic GPS Navigation and Offline Maps

Sygic معروف ترین اپ آفلاین و بیشترین نصب رو در گوگل پلی داشته است. با شرکت TomTom قرار داد دارد که نقشه تمام کشورها را بروز دارد.امکانات دیگر آپدیت مجانی ، دستیار صوتیه . اگه همزمان کار  اینترنت داشته باشید  پارکینگ ها ، پمپ بنزین ها و دوربین های کنترل سرعت رو نمایش می دهد.

2- Google Maps مسیریاب آفلاین برای مسافرت

رتبه برتر را بین برنامه های مسیریاب آفلاین در اختیار دارد. Google Maps بیش از هر برنامه دیگری جهان را پوشش می دهد، صدها میلیون مکان در بیش از 220 کشور بر روی نقشه گوگل قرار دارند و بنابراین در هر کجای دنیا که زندگی می کنید، Google کاملترین نقشه ای است که می توانید پیدا کنید.

3-بهترین مسیریاب اندروید برای ترافیک برنامه ایرانی سپهر

کاربردی بودن این اپلیکیشن و خروجی خوب و قابل قبول آن یکی از مهم ترین علت هایی بوده که در جاهای مختلف کاربران از مزیت های آن گفته اند.امکانات آن مسیریابی آفلاین فارسی، دارای محدوده طرح زوج و فرد،مسیریابی سخنگو فارسی و ... است.

معرفی برنامه مسیریاب آنلاین

1- برنامه مسیر یابی WAZE

برنامه مسیریابی WAZE به‌صورت رایگان برای دو سیستم‌ عامل اندروید و آی‌اواس عرضه شده است. علاوه بر امکان مسیریابی، کاربران می‌توانند با نصب ویز توسط اپلیکیشن (Waze) از وجود دوربین‌های کنترل سرعت و چراغ‌ های راهنمایی در طول مسیر مطلع شوند لازم به ذکر است این برنامه با فیلترشکن قابل استفاده می باشد.

2- برنامه مسیریابی نشان

در اپلیکیشن نشان راهنمای صوتی فارسی وجود دارد که به شما مسیرها و جهت‌ ها را در حین حرکت به سمت مقصد می‌گوید. همچنین این برنامه وضعیت ترافیک را بررسی می‌کند و سپس بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را به شما نشان می‌دهد.

3- برنامه مسیریابی دال

این برنامه تمام نقشه‌های خود را از گوگل می‌گیرد و شباهت گرافیکی بسیار زیادی با برنامه ویز دارد. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و کاربردی طراحی شده است. تقریباً هیچ گزینه و آیتم اضافه‌ای در آن دیده نمی‌شود که منجر به سردرگمی کاربر شود و این از مزیت‌های این نرم‌افزار است

نظر خود را درباره «بهترین مسیریاب خودرو (آفلاین و آنلاین)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین مسیریاب خودرو (آفلاین و آنلاین) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.