زمان مطالعه: 1 دقیقه
به بهانه گلباران شدن زنان ایران مقابل چین؛ پرگل ترین رقابتهای فوتبال زنان آسیا

به بهانه گلباران شدن زنان ایران مقابل چین؛ پرگل ترین رقابتهای فوتبال زنان آسیا

رقابتهای فوتبال زنان آسیا پر است از دیدارهای پرگل؛ دیدارهای یک طرفه ای که یک تیم حریف خود را گلباران کرده است.

اگر تصور می کنید باخت (7-0) ایران مقابل چین در رقابتهای فوتبال زنان آسیا نتیجه ای فوق العاده ضعیف و مایه آبروریزی فوتبالیست های کشورمان بوده است، صبر کنید! در آسیا اختلاف سطح تیمها به اندازه ای است که بارها و بارها یک تیم دروازه رقیب را به توپ بسته است. ببینیم چه نتایج عجیبی در این رقابتها رقم خورده است.

در سال 1981 تیم چین تایپه با نتیجه 10 بر صفر اندونزی را در هم کوبید. چین تایپه در آن سال قدرتمندترین تیم تورنمنت بود که مجموعا 20 گل زد و بدون گل خورده قهرمان شد. اندونزی هم در بین هشت تیم شرکت کننده، ضعیف ترین تیم بود!

در سال 1986 این تیم مالزی بود که عنوان ضعیف ترین تیم را از آن خود کرد. مالزی هم در برابر چین و هم در برابر ژاپن(10-0) باخت تا با 20 گل خورده در دو مسابقه به کار خود خاتمه دهد!

ژاپنی ها در سال 1989 جشنواره گل در تمامی مسابقات خود برپا کردند. دختران سامورایی اندونزی را (11-0) و نپال را (14-0) در هم کوبیدند و حتی در مسابقه رده بندی هم رحم نکردند و با 9 گل هنگ کنگ را شکست دادند و به مقام سوم بازیها دست پیدا کردند! دو سال بعد و در رقابتهای هشتمین دوره مسابقات، تورنمنت پر بود از تیمهایی که گلباران شدند. تیم چین(10-1) ژاپن و هم از کره شمالی 12 گل خورد! سنگاپور هم مقابل کره شمالی(8-0) و از ژاپن(10-0) باخت تا میانگین گل آن رقابتها به 4.9 به هر مسابقه برسد!

در دوره بعدی مسابقات، نوبت به فیلیپین بود که رکوردشکنی کند. این تیم از ژاپن 15 و از چین تایپه 12 گل خورد. مالزی هم مقابل چین(12-0) در هم کوبیده شد تا با این نتایج میانگین گل بازیها به 5.69 افزایش یابد!

در سال 1995 نوبت به ازبکستان رسید که مقابل ژاپن(17-0) باخت! اما حتی این باخت هم در برابر شکست(21-0) فیلیپین مقابل چین به چشم نیامد، چه رسد به شکست(12-0) هنگ کنگ از چینیا باخت(8-0) مالزی مقابل چین تایپه.

فیلیپین در سال 1997 روند شکستهای پر گل خود را ادامه داد و (14-1) از کره شمالی و (16-0) مقابل چین تن به شکست داد. در همین دوره ژاپن(21-0) گوام را در هم کوبید تا باخت(9-0) هنگ کنگ از ژاپن، شکست(10-0) گوام از هند و دوشکست(8-0) ازبکستان مقابل کره شمالی و چین اصلا دیده نشوند! در نیمه نهایی این مسابقه چین 10 گل به چین تایپه زد تا رکورد دیگری برای نتایج دیدارهای نیمه نهایی از خود به یادگار بگذارد.

اما با شروع قرن 21، رکوردهای جدیدی آماده ثبت شدن بودند....

( ادامه دارد)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «به بهانه گلباران شدن زنان ایران مقابل چین؛ پرگل ترین رقابتهای فوتبال زنان آسیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره به بهانه گلباران شدن زنان ایران مقابل چین؛ پرگل ترین رقابتهای فوتبال زنان آسیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.