زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیریت تعارضات درزندگی مشترک

مدیریت تعارضات درزندگی مشترک

هنگامی که روابط و زندگی مشترک شما دچار تنش می شود، ممکن است عصبانی شوید یا کار ناشایستی انجام دهید. در این مواقع بهتر است آرامش خود را حفظ کنید.

چگونه تعارضات را درزندگی مشترک خود مدیریت کنیم؟

باید یاد بگیریم و تمرین کنیم چگونه خودمان را آرام کنیم. زمانی که تعارضات پیش می اید قدم بزنید، دوش بگیرید، ویا هرکاری می خواهید بکنید وچند نفس عمیق بکشید آرام شوید، و با چارچوب ذهنی بهتر و ارامش بازگردید و مشکل را حل نمایید با عصبانیت وتنش هر تصمیمی خطاست وموجب پشیمانی وحتی حرف هایی که در تنش وعصبانیت میزنید ممکن است همه چیز را بدتر کند سعی کنید با آرامش و لحن ارام و مودبانه صحبت کنید و از انتقاد کردن و یا سرزنش خودداری کنید تا بحث شما به نتیجه برسد.
سعی کنید رابطه خودرا از تنش دور کنید وبه خودتان فرصتی دوباره بدهید و از عباراتی مانند دوباره تلاش میکنیم ومتاسفم استفاده کنید سعی کنید گوش خوبی برای شنیدن احساسات شریک زندگیتان باشید.

سعی کنید پایبند به گفته های خود باشید و صداقت در گفتار و کلامتان جاری باشد و هرگز منم منم نکنید زیرا زمانی که زندگی مشترک تشکیل میدهید من دیگر معنایی ندارد و مذاکره و مصالحه یک مهارت است سعی کنید بیاموزید واستفاده کنید.

(سارافلاحی کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مدیریت تعارضات درزندگی مشترک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مدیریت تعارضات درزندگی مشترک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.