زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدلینگ در شمال

مدلینگ در شمال

صنعت مدلینگ به تدریج در حال توسعه و رشد در ایران است. مدلینگ در ایران بیشتر به صورت فتومدل است که در اینجا به آن می پردازیم.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

مدلینگ این روزها به هدف و رویای خیلی از جوانان تبدیل شده است. خوشبختانه کشور ما در هر استانی دارای ویژگی های مخصوص به خود است و صنعت مدلینگ در ایران می تواند زوایای مختلفی داشته باشد. مثلاً مدلینگ در شمال ایران متفاوت از مدلینگ در استان هایی مانند اصفهان یا بخش های مرکزی است. در ادامه مطلب آسمونی درباره موقعیت صنعت مدلینگ در شمال می پردازیم.

مدلینگ در شمال

مدلینگ در شمال
مدلینگ در شمال

استان های شمالی دارای طبیعت فوق العاده ای هستند که در طول سال گردشگران بسیاری از سرتاسر کشور دارند. بنابراین این استان ها توریست پذیرند و صنعت گردشگری در آنها رواج بسیار خوبی دارد. همچنین هر یک از شهرها و استان های شمالی دارای هنرها و صنایع دستی مخصوص به خود است.

افراد تولید کننده یا فروشنده می توانند با استخدام مدل، عرضه محصولات خود را در فضای مجازی و در فروشگاه های اینترنتی خود ارتقا دهند. این استان ها همه ساله فروش زیادی از محصولات هنری و صنایع دستی دارند و با این راهکار به رشد و توسعه کار خود سرعت می بخشند و باعث بهتر دیدن شدن آنها در کسب و کارهای آنلاین می شوند.

در این استان ها نیز سالن های زیبایی و مزون های متعددی وجود دارند و آقایان و خانم ها می توانند به عنوان مدل به رشد تجارت آنها کمک کنند.

فوتو مدل در ایران

مدلینگ در ایران بیشتر به صورت فوتومدل (photo model) است. بدین معنا که مدل برای معرفی محصولاتی همچون لباس، کیف، کفش و غیره فقط عکس می گیرد. برای فوتو مدل شدن محدودیت های کمتری وجود دارد و مولفه هایی همچون قد و وزن از اولویت زیادی برخوردار نیستند. استان های شمالی نیز به خاطر داشتن دریا و جنگل های زیبا می توانند عکس های بسیار منحصر به فردی از محصولات خود با استفاده از استخدام مدل در چنین لوکیشن هایی بیندازند.

نظر خود را درباره «مدلینگ در شمال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدلینگ در شمال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.