زمان مطالعه: 1 دقیقه
رونمایی از مجموعه 29 جلدی بازیهای المپیک

رونمایی از مجموعه 29 جلدی بازیهای المپیک

در آستانه آغاز بازیهای المپیک توکیو 2020، از یک مجموعه کتاب درباره بازیهای المپیک، رونمایی به عمل آمد.

در شرایطی که تنها ساعاتی تا آغاز بازیهای المپیک توکیو باقی مانده است، مجموعه ای از 29 جلد کتاب درباره بازیهای المپیک به چاپ رسید.

در این مجموعه که توسط نشر همگو به چاپ رسیده، برای نخستین بار به هر المپیک در کتابی جداگانه پرداخته شده است. محمدعلی قهرمانپور ناشر این مجموعه کتاب درباره ویژگی این مجموعه می گوید:

معمولا در همه جای دنیا، کتابهایی که درباره المپیک یا جام جهانی فوتبال چاپ می شوند، کتابهایی حجیم در یک جلد هستند. این مساله علاوه بر آن که، کار مطالعه و جستجو در کتاب را دشوار می سازد، با توجه به شرایط اقتصادی کشور ما و قیمت کنونی کاغذ، شرایط خرید کتاب را برای علاقه مندان بسیار دشوار می سازد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که این مجموعه را به صورت جیبی چاپ کنیم و به هر المپیک در کتابی جداگانه بپردازیم. به این ترتیب هم قیمت هر کتاب پایین می آید و هم علاقه مندان می توانند با توجه به علاقه مندی خود، کتاب مورد نظر خود را تهیه کرده و هزینه کمتری را متحمل شوند.»

وی درباره مطالب موجود در هر کتاب گفت:« در ابتدای هر کتاب، بخشی به اتفاقات مهم هر المپیک اختصاص داده شده است. سعی شده در این قسمت، چیزی از قلم نیفتد. با این حال بخش اصلی و متفاوت این کتاب، تصاویر هر المپیک است که این مجموعه را به یک دایره المعارف تصویری تبدیل کرده است.»

ناشر انتشارات همگو در ارتباط با اهمیت تصاویر در این کتاب گفت:« بارها دیده شده که بی دقتی یا عدم توانایی در ترجمه متون انگلیسی، سبب شده که محتوای جملات تغییر کند. اما در این مجموعه سعی شده در هر جلد تصاویری از تمامی لحظات ماندگار، ورزشکاران اسطوره ای و اتفاقات حاشیه ای آن المپیک قرار داده شود که این حجم از تصاویر در کتابهای داخلی و خارجی کم سابقه است.»

در این مجموعه علاوه بر ترجمه متون و کتابهای مختلف، سعی شده از منابع قدیمی فارسی نیز به اندازه کافی استفاده شود و به این ترتیب می توان مطالب و تصاویر مختلفی از مجلات ورزشی و کتابهای قدیمی کشورمان در بازیهای المپیک نیز در آن مشاهده کرد. قیمت هرجلد کتاب این مجموعه 10 هزار تومان است.

  

 

نظر خود را درباره «رونمایی از مجموعه 29 جلدی بازیهای المپیک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره رونمایی از مجموعه 29 جلدی بازیهای المپیک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.