زمان مطالعه: 6 دقیقه
7 مورد از لوکس ترین هتل های مشهد

7 مورد از لوکس ترین هتل های مشهد

شهر مشهد یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است. این شهر مرکز استان خراسان رضوی به حساب می‌آید.

همه ما ایرانی‌ها حداقل یک‌بار بلیط هواپیما مشهد خریدیم تا به زیارت حرم امام رضا برویم. وجود حرم امام رضا باعث رونق کسب‌وکارهای مرتبط با گردشگری در این شهر شده‌است. در این شهر می‌توانید در یک زائرسرای ساده اقامت کنید، به سراغ یکی از هتل‌های 2 و 3 ستاره و هتل آپارتمان‌های این شهر بروید یا در یکی از هتل‌های لوکس این شهر اقامت کنید؛ انتخاب با شما است.

هتل کوثر ناب

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر مشهد هتل کوثر ناب نام دارد. این هتل 5 ستاره‌ است. معماری این هتل بسیار زیبا و جذاب است. در این هتل سوئیت‌های 2 تخته، سوئیت‌های 1 تخته، اتاق‌های 2 تخته ای که ظرفیت پذیرش 4 مهمان را دارند، سوئیت آپارتمان‌هایی با ظرفیت پذیرش 6‌تا 8 مهمان وجود دارد.

ساختمان زیبای هتل کوثر ناب در یک محیط دنج و خلوت قرار گرفته‌است. هتل کوثر ناب در بلوار وحدت بین وحدت 7 و 9 قرار دارد.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این هتل رستوران آن است. در رستوران هتل کوثر انواع غذاهای ایرانی و فرنگیِ باکیفیت و خوشمزه پخت می‌شود. رستوران‌های این هتل شامل روف گاردن، رستوران گردان و رستوران سنتی است. همچنین در این هتل آلاچیق‌های جذابی وجود دارد که می‌توانید هنگام صرف غذا از آن‌ها استفاده کنید.

اگر از خوردن قهوه لذت می‌برید و عاشق قهوه ای هستید که به سبک عربی درست می‌شود، می‌توانید به بالکن طبقه دوم این هتل بروید و وارد خیمه عربی شوید.

از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر شنا، سالن بازی، سالن 1 بیلیارد و ... اشاره کرد. در سالن بازی هتل کوثر وسایل سرگرمی مختلفی مثل فوتبال دستی، پلی استیشن، ایکس باکس و ... وجود دارد که می‌توانید ساعت‌ها در آنجا سرگرم شوید.

در اتاق‌های این هتلِ لوکس، ماشین لباس‌شویی، مایکروفر، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوای باکیفیت و ... وجود دارد.

هتل پردیسان

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر مشهد هتل پردیسان است. اگر دوست دارید در زمان سفرتان به شهر مشهد در یک محیط خوش‌آب‌وهوا و خلوت اقامت کنید، حتما باید در هتل پردیسان اتاق رزرو کنید. با انتخاب این هتل برای تور مشهد خود به‌راحتی می‌توانید به دیگر جاذبه‌های شهر مشهد دسترسی داشته باشید. این هتل لوکس و زیبا در کنار پارک صداوسیمای شهر مشهد قرار دارد.

در هتل پردیسان حدود 162 اتاق وجود دارد. تنوع اتاق‌های هتل پردیسان رضایت شمارا جلب خواهد کرد. در این هتل می‌توانید هر نوع اتاق لوکسی را که علاقه دارید رزرو کنید و دست شما برای انتخاب باز است؛ به شرطی که بخواهید هزینه آن را بپردازید. اتاق‌های این هتل شامل سوئیت‌های دوبلکس، آپارتمان، امپریال، اتاق دبل لوکس، کویین و اتاق‌های کانکت هست.

در این هتل زیبا و جذاب می‌توانید انواعی از غذاهای سنتی و فست‌فود را امتحان کنید. بخش غذاخوری این هتل شامل رستوران ارکیده، فست‌فود رز، سالن پذیرایی ضیافت، بوفه صبحانه، صبحانه خوری میخک و غیره است.

با اقامت در هتل لوکس پردیسان می‌توانید ساعت‌های زیادی را صرف استفاده از خدمات تفریحی و سرگرم‌کننده این هتل کنید. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر شنا، سالن ماساژ، حمام ترکی، باشگاه بدن‌سازی، زمین تنیس، سالن 1 بیلیارد غیره اشاره کرد.

از دیگر امکانات موجود در این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، صندوق امانات، فضای بازی برای کودکان و ترانسفر رایگان رفت و برگشت به حرم امام رضا اشاره کرد.

لوکس ترین هتل های مشهد
لوکس ترین هتل های مشهد

هتل مدینه الرضا

یکی از هتل‌های لوکس در شهر مشهد هتل مدینه رضا است. اگر دوست دارید در یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های شهر مشهد اتاق رزرو کنید و فاصله بین هتل شما تا حرم امام رضا تنها 150 متر باشد، هتل مدینه الرضا مناسب شما است. این هتل در خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی قرار دارد.

در این هتل لوکس انواعی از اتاق‌های لوکس با امکانات و تجهیزات شیک و مدرن وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توانید بهترین را متناسب با علایق و سلایق خود انتخاب کنید. اتاق‌های این هتل شامل اتاق عروس، انواع سوئیت و آپارتمان، اتاق‌های کانکت، اتاق دبل، اتاق سینگل، اتاق 3 تخته و اتاق‌های مخصوص جانبازان و معلولین است.

اگر دوست دارید به تماشای شهر مشهد بنشینید و غذاهای ایرانی و فرنگی باکیفیت را امتحان کنید، حتما به رستوران گردانی که در بالاترین طبقه از هتل قرار دارد، بروید. در این بخش 3 رستوران با نام‌های یاس، نرگس و ارغوان می‌بینید که می‌توانید در هر کدام از آن‌ها غذاهای خوش‌طعم و خوشمزه‌ای را امتحان کنید.

از دیگر بخش‌های این هتل می‌توان به کافی‌شاپ که در قسمت شرقی آن قرار دارد، اشاره کرد. در این هتل امکانات تفریحی مانند باشگاه بدن‌سازی، خدمات ماساژ، مجموعه آبی برای خانم‌ها و آقایان و اتاق بازی کودکان وجود دارد.

هتل قصر الضیافه

یکی از لوکس‌ترین و خاص‌ترین هتل‌های شهر مشهد هتل قصر الضیافه نام دارد. این هتل تنها هتلی در شهر مشهد است که در صحن حرم امام رضا قرار دارد. این هتل در قسمت شرقی حرم امام رضا قرار دارد. هتل قصر الضیافه در سه‌طبقه ساخته شده‌است. با اقامت در این هتل می‌توانید پنجره‌ی اتاقتان را باز کنید و از نزدیک حرم امام رضا را از اتاق هتل تان تماشا کنید.

تنوع اتاق‌های این هتل نسبت به هتل‌های لوکس شهر مشهد کمتر است. در این هتل 3 نوع اتاق (اتاق نور در طبقه سوم، اتاق شمس a و شمس b) وجود دارد. اتاق نور بهترین منظره را به حرم امام رضا دارد. در این هتل 4 نوع سوئیت به نام‌های فدک، قدس، بقیع و براق نیز وجود دارد.

در این هتل رستوران و کافی‌شاپ نیز موجود است. یکی از مزیت‌هایی که بخش غذاخوری این هتل نسبت‌به هتل‌های لوکس شهر مشهد دارد، این است که با ارائه مدرک شناسایی می‌توانید از غذاهای متبرکه آشپزخانه حرم امام رضا نیز استفاده کنید.

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد

هتل قصر طلایی

یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های شهر مشهد هتل قصر طلایی طلایی نام دارد. این هتل در خیابان امام رضا، در میدان بسیج قرار دارد. شاید هتل قصر طلایی را بتوان از نظر تنوع اتاق‌ها یکی از بهترین هتل‌های لوکس شهر مشهد به حساب آورد. در این هتل اتاق سینگل، 8 نوع سوئیت، 7 نوع اتاق دبل، سوئیت مخصوص کودکان، سوئیت پرنسس و آپارتمان رویال وجود دارد. سوئیت پرنسس هتل قصر طلایی مخصوص زوج‌های جوان ساخته شده‌است.

تنوع رستوران‌های این هتل به‌اندازه‌ی اتاق‌های آن است. در این هتل می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ی ایرانی را در رستوران سنتی ترمه و رستوران ایرانی ترنم امتحان کنید. اگر هوس خوردن غذاهای خارجی به سرتان زد، می‌توانید به رستوران 5 قاره زوشا بروید و دست‌پخت سرآشپزهای باتجربه این رستوران را امتحان کنید. اگر هم دوست داشتید در یک محیط دنج، شیک و بسیار زیبا غذا بخورید حتما به رستوران بارگاه این هتل سر بزنید.

در هتل قصر طلایی 4 کافی‌شاپ وجود دارد. از سرگرمی‌های موجود در این هتل می‌توان به استخر شنا، خدمات ماساژ، حمام ترکی، اتاق بازی، اتاق نمک، سالن ورزشی، سالن بیلیارد و اتاق vr اشاره کرد.

هتل هما 1

هتل هما 1 یکی از هتل‌های پنج‌ستاره‌ی شهر مشهد است که کیفیت خدمات آن به‌قدری خوب بوده که در میان اهالی سفر و زائران لوکس پسند شهر مشهد، شهرت زیادی پیدا کرده‌است.

در این هتل اتاق‌های متنوع و جذابی وجود دارد که می‌توانید متناسب با علایق و سلایق تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اتاق‌های این هتل شامل دبل، کویین، اتاق رویال با تخت دونفره نشیمن و جکوزی است. اتاق رویال مخصوص زوج های جوان طراحی شده است.

اگر به تازگی عروسی کرده‌اید و دوست دارید ماه‌عسل خود را در شهر مشهد بگذرانید، حتما در هتل هما 1 اتاق رزرو کنید. این هتل خدمات و امکانات جذابی برای تازه‌عروس و دامادها فراهم کرده‌است.

در هتل هما 3 رستوران وجود دارد که متناسب با ذائقه غذایی و علائق تان می‌توانید از یکی از آن‌ها استفاده کنید. این 3 رستوران شامل رستوران ایتالیایی، گل سرخ و تابستانی است. اگر هم اهل ورزش باشید می‌توانید از زمین تنیس یا پیست دوچرخه‌سواری این هتل استفاده کنید.

این هتل لوکس و زیبا در خیابان احمدآباد، نبش کلاه‌دوز قرار دارد.

از دیگر امکانات موجود در این هتل می‌توان به ترانسفر رایگان به فرودگاه و راه‌آهن، خشک‌شویی، کارواش و اینترنت اشاره کرد. در صورتی که می خواهید از خدمات ترانسفر این هتل استفاده کنید، باید از قبل با مسئولین هتل هماهنگ کنید.

هتل بین‌المللی قصر

یکی از هتل‌های لوکس و جذاب شهر مشهد هتل بین‌المللی قصر نام دارد. این هتل حدود 800 متر با حرم امام رضا فاصله دارد و برای رسیدن به حرم باید حدود 10 دقیقه از هتل پیاده‌روی کنید.

پس از خرید بلیط هواپیما در این هتل انواعی از اتاق‌های لوکس و دیدنی وجود دارد که متناسب با سلیقه و علایقی که دارید می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اتاق‌های دبل هخامنشی دارای معماری کلاسیک و شاهانه هستند. دبل رویال لاکچری و دبل قاجار نیز معماری و طراحی ای شبیه به اتاق‌های دبل هخامنشی دارند. اتاق‌های دیگر این هتل شامل پرزیدنت ویژه، پرزیدنت 1، اتاق ماه‌عسل، اتاق مخصوص کودکان و اتاق های کانکت است.

گران ترین هتل مشهد
گران ترین هتل مشهد

از امکانات موجود در این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخر شنا
  • سونا
  • کافی‌شاپ
  • جکوزی
  • خدمات اسپا و ماساژ
  • سالن بیلیارد
  • کافه بازی
  • سالن بازی‌های رایانه‌ای
  • رستوران‌های ایرانی و فرنگی
  • تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی
  • سالن زیبایی
  • آژانس مسافرتی
  • صرافی
نظر خود را درباره «7 مورد از لوکس ترین هتل های مشهد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 7 مورد از لوکس ترین هتل های مشهد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.