زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی لوستر و انواع چراغ لوستر

معرفی لوستر و انواع چراغ لوستر

چراغ آویز یک وسیله روشنایی است که از یک گل سقفی، طناب تعلیق و یک نگهدارنده لامپ تشکیل شده و معمولاً با یک پوسته یا لامپ خالی تمام می‌شود.

شما می توانید از یک یا چند چراغ کوچک یا بزرگ، با رنگ های متفاوت یا رنگ های خنثی و موارد دیگر برای چراغ لوستر خود بهره ببرید. ظهور طراحی مدرن باعث شده است که تعریف و درک لوستر با تنوع در سبک های متفاوت گسترش یابد. ما در فروشگاه لوازم روشنایی آتیلالایت برای شما انواع چراغ سقفی، چراغ آویز، چراغ دیواری و چراغ حیاطی و باغی را قرار داده ایم. شما می توانید بعد از مطالعه این مقاله به فروشگاه اینترنتی لوازم روشنایی ما سر بزنید و تمامی لامپ های روشنایی ما را با توضیحات کامل ببینید و چراغ و لامپ متناسب با منزل خود را(اعم از چراغ حیاطی و دیواری و ...) سفارش دهید.

به یاد داشته باشید در فروشگاه لوازم روشنایی با خرید بیش از 1 میلیون تومان می توانید از ارسال رایگان بهره مند شوید. در ادامه به معرفی چند مدل از انواع چراغ لوستر می پردازیم اگر شما دوست داشتید انواع بیشتری از این چراغ ها را بشناسید به سایت ما مراجعه کنید.

انواع چراغ آویز

  • چراغ آویز سقفی شیشه ای

چراغ لوستر شیشه ای، در دسته چراغ سقفی سبکی کلاسیک دارد و از انتخاب های طراحان داخلی خانه است. آویزهای شیشه ای معمولی دارای یک سایه شیشه ای در اشکال مختلف هستند که می تواند شفاف یا با طرح های موج دار یا ضربدری تزئین شده باشد.

  • آویزهای چند لامپی

چراغ لوستر چند لامپی که در فروشگاه لوازم روشنایی ما نیز موجود است در دو نوع مختلف وجود دارند. نوع اول شامل بازوهای متعدد با منابع نور است که از یک هسته مرکزی گسترش می یابد و فرم دوم از چندین چراغ سقفی آویز ساخته شده که به یک گل رز سقفی وصل شده اند. این نوع می تواند با پوسته یا بی پوسته باشد و معمولاً در سه، پنج یا نه لامپ ساخته می شوند.

چراغ آویز چندلامپی
چراغ آویز چندلامپی
  • چراغ آویز سقفی با پوسته شبیه درام

این نوع چراغ سقفی از یک پوسته استوانه ای شبیه درام تشکیل شده است که به عنوان قطعه اصلی و یک جایگزین عالی برای چراغ آویزهای شیشه ای درنظر گرفته می‌شود. آنها نوری طبیعی و نرم به فضا می دهند.

چراغ آویز سقفی با پوسته شبیه درام
چراغ آویز سقفی با پوسته شبیه درام
  • آویزهای فانوسی

آویزهای فانوسی که بیشتر شما در چراغ باغی مشاهده می کنید می تواند به عنوان یکی از انواع چراغ سقفی آویز از نوع سبک وینتج و مانند فانوس های خیابانی گذشته باشد.

  • نکاتی برای انتخاب چراغ آویز سقفی

ما در این مقاله تنها به معرفی چند مدل از چراغ آویز پرداختیم که می تواند از جدیدترین و پرخریدترین ها باشد اما در انتخاب چراغ نیاز است که شما طراحی محل نصب لامپ و یا چراغ را در نظر بگیرید و بر اساس آن خرید کنید که مشاورین ما می توانند به شما در این زمینه کمک کنند در ادامه چند نکته در این باره اشاره می کنیم.

  • کل اتاق را اندازه گرفته و با ارتفاع آویز بازی کنید تا بالانس مناسبی بین ارتفاع هر دو چراغ و اتاق ایجاد کنید.
  • انواع مختلف آویز با مواد متفاوت را در نظر بگیرید تا کاملاً با تم دکوراسیون اتاق شما مطابقت داشته باشد.
  • انتخاب لامپ های طراحی شده خاص و آویزهای تکی می تواند ظاهری خاص به اتاق بدهد.
  • لایه های نوری متفاوت را با استفاده از چراغ آویز سقفی ایجاد کنید و حس درماتیکی به فضا بدهید.
  • بهتر است برای نصب چراغ آویز سقفی خود از یک برقکار متخصص کمک بگیرید.
نظر خود را درباره «معرفی لوستر و انواع چراغ لوستر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی لوستر و انواع چراغ لوستر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.