زمان مطالعه: 1 دقیقه
قیمت چرخ خیاطی قدیمی

قیمت چرخ خیاطی قدیمی

قیمت چرخ خیاطی قدیمی و وسایل قدیمی در بعضی فروشگاه‌های آنلاین تا سه میلیارد قیمت‌گذاری شده‌اند و علت آن وجود ماده‌ای گرانقیمت در این وسایل قدیمی ذکر شده است.

چرا چرخ خیاطی‌های قدیمی در شبکه‌های اجتماعی با قیمت‌های نجومی فروخته می‌شود؟ ماجرا چیست؟ در ادامه‌ی این پست آسمونی به ماجرای قیمت‌های عجیب وسایل قدیمی مانند چرخ خیاطی، تلویزیون و .. می‌پردازیم.

چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی یا فروشگاه‌های آنلاین، چرخ خیاطی‌های قدیمی با قدمت 50 یا 60 سال با قیمتی نجومی فروخته می‌شود. بعضی از قیمت‌ها به بیش از سه میلیارد تومان رسیده است. بسیاری از مردم اما نمی‌دانند چرا یک چرخ خیاطی قدیمی می‌تواند به چنین قیمتی برسد بنابراین آنها هم آنرا برای فروش در سایت‌های فروش قرار می‌دهند.

موضوع چرخ خیاطی قدیمی به چند سال قبل برمی‌گردد و آن زمان هم ناگهان شایعه‌ای به عنوان وجود جیوه قرمز در چرخ خیاطی قدیمی مطرح شد و قیمت‌ها نجومی شده بود. کسانی گفته بودند که در چرخ خیاطی و یا وسایل قدیمی، جیوه قرمز وجود دارد و قیمت هر گرم از جیوه هم میلیون‌ها تومان ارزش دارد.

حال در اینروزها هم ناگهان دوباره موضوع فروش چرخ خیاطی قدیمی داغ شده است و بسیاری خواهان مبلغ زیادی هستند و عده‌ای هم سراغ پدربزرگ و مادربزرگ‌ها رفته‌اند تا وسایل قدیمی آنها را با قیمت بالایی به فروش برسانند و البته بسیاری از رسانه‌ها این موضوع را شایعه‌ای بیش نمی‌دانند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «قیمت چرخ خیاطی قدیمی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره قیمت چرخ خیاطی قدیمی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.