زمان مطالعه: 1 دقیقه
قیمت سیب زمینی

قیمت سیب زمینی

در این بخش از آسمونی با قیمت سیب زمینی که یکی از محصولات پر مصرف در سبد خانوار ایرانی است همراه شما هستیم.

سیب زمینی گیاهی است از دسته سیب زمینیان که دارای برگ های مرکب و بریده و همچنین گل های سفید و بنفش است و میوه ه آن کروی شکل و سمی است در حالی که ریشه آن قابل استفاده است و یکی از مهمترین خوراکی ها در سبد غذایی انسان می باشد.

سیب زمینی به دلیل دارا بودن نشاسته زیاد در وعده های غذایی در کشور های گوناگون جایگاه ویژه ای دارد. بیش از 4000 نوع سیب زمینی در جهان وجود دارد که هر کدام از آن ها در ویژگی ها و طعم به خصوصی دارند. این گیاه پس از گندم و برنج پر مصرفترین ماده غدایی در سبد غذایی بشر می باشد.

در ادامه با نرخ عرضه سب زمینی در تره بار های سراسر کشور در خدمت شما همراهان عزیز آسمونی خواهیم بود.

 

***توجه***

قیمت سیب زمینی بر اساس نرخ مصوب دولتی هر کیلو 10,000 تومان می باشد و این محصول در تمامی مراکز و غرفه های عرضه میوه و تره بار سراسر کشور با این قیمت مشخص به فروش می رسد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «قیمت سیب زمینی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره قیمت سیب زمینی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.