زمان مطالعه: 1 دقیقه
قوانین ارسال پیامک انبوه

قوانین ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی از طرف چند شرکت متخلف در اختیار افراد قرار میگیرد که در ادامه به معرفی مقررات آنها می پردازیم.

سرویس پیامک انبوه برای زمانی استفاده می شود که افراد برای ارائه خدمات یا محصولات خود را با استفاده از شیوه های جدید تبلیغاتی در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب، به مردم عرضه کنند. منتها استفاده از سیستم ارسال پیامک انبوه قوانین و مقرراتی دارد که باید به آنها عمل کرد. در ادامه مطلب اسمونی به معرفی قوانین ارسال پیامک های تبلیغاتی می پردازیم.

قوانین و مقررات ارسال پیامک

  1. ارسال‌هایی در خصوص ملک، اعلام موارد خاص شرکتی از شماره اختصاصی استفاده نمایید.
  2. کلیه پیامک‌ها در خصوص پیراپزشکی، دارویی، آرایشی-بهداشتی، ترک اعتیاد و... بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامک‌های حوزه پزشکی بدون مجوز از سازمان نظام پزشکی کشور (تبلیغات پیامکی) ممنوع می‌باشد.
  3. کلیه پیامک‌ها با محتوای غیراخلاقی، توهین، شوخی، جوک، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتورها (همراه اول و ایرانسل)، و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد باعث مسدود شدن پنل خواهد شد.
  4. ارسال پیامک از طریق پنل جهت تبلیغات بوده و از ارسال‌های شخصی خووداری نمایید.
  5. برابر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارسال هرگونه پیامک در خصوص مراسم ترحیم، تشییع‌جنازه و... ممنوع می‌باشد.
  6. اعلام قرعه‌کشی و برنده نیاز به نامه رسمی و پذیرفتن مسئولیت پیام را دارد.

کاربران گرامی به دستور مخابرات ارسال پیامک تبلیغاتی (یا هر پیام از شماره های غیرخدماتی) از ساعت 22 تا 7 ممنوع است. لازم به ذکر است شماره های خدماتی از این موضوع مستثنی هستند.

مطابقت اطلاعات استفاده کننده با سامانه ثبت و اسناد (سامانه شاهکار)

کاربر محترم با توجه به دستور تنظیم مقررات تمامی کاربران حقیقی و حقوقی می بایست اطلاعات شماره اختصاصی خود را مطابق با کارت ملی و روزنامه رسمی جهت تطابق و صحت آن با ثبت و اسناد سامانه شاهکار جهت صحت مجدد وارد کنند.

دلیل عدم ارسال پیام به برخی شماره های تلفن همراه 

هم اکنون بسیاری از مشترکین همراه اول و ایرانسل دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند و ارسال پیامک به این دسته از مخاطبین امکان پذیر نمی باشد، لازم به ذکر است در این سامانه دلیوری کامل به همراه لیست شماره های بلک لیست قابل مشاهده می باشد و پیام های ارسالی به شماره های بلک لیست شامل هزینه نمی گردد.

نظر خود را درباره «قوانین ارسال پیامک انبوه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره قوانین ارسال پیامک انبوه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.