زمان مطالعه: 1 دقیقه
قدرت درون من چیست؟

قدرت درون من چیست؟

آیا من هم قهرمان درونی دارم؟ همه ما یک قهرمان در درون خود داریم که باید او را بیدار کنیم و به آن اطمینان داشته باشیم

بنام یگانه عالم

قطعا تمام ما دلمان میخواهد با قهرمان درونی خود اینده ای بسازیم که نسبت به گذشته عالی تر باشد تا به ان افتخار کنیم و لذت ببریم. فقط برای بیداری این قهرمان باید چند نکته را رعایت کنیم. اولین قدم اعتماد بنفس است. باید روی اعتماد بنفس خود کار کنید و آن را تقویت کنید.

مرحله بعدی ازشکست نترسید و روحیه جنگنده خود را حفظ کنید. هرگز ازشکست نترسید و به خود بگویید که شما به راحتی میتوانید از پس مشکلات بربیایید. برای هر مشکل چند راه حل بیابید و اگر از یک راه نتیجه نگرفتید، راه حل دیگر را انتخاب کنید.

شما با چالش هایی که برایتان پیش می آید همانند یک سنباده وجود قهرمان را صیقل میدهید و در انتها وجود طلایی قهرمان درونی در شما اشکار خواهد شد. سعی کنید در زمان حل مشکلات تمرکز روی حل و راه های ان داشته باشید و راه های نفوذ نا امیدی را در وجودتان ببندید و به قهرمان وجودی خودتان اعتماد کنید و باقدرت قدم بردارید.

نظر خود را درباره «قدرت درون من چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره قدرت درون من چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.