زمان مطالعه: 1 دقیقه
چطور متوجه بشیم آقا واقعا قصد ازدواج دارد؟

چطور متوجه بشیم آقا واقعا قصد ازدواج دارد؟

مردی که به دنبال زندگی مشترک باشد و قصدش از آشنایی با شما ازدواج است چند نشانه بارز دارد که در این مطلب آسمونی به چند مورد اشاره می کنیم..

از کجا متوجه بشیم که آقا واقعا قصد ازدواج دارد؟

بنام یگانه عالم

بسیاری از عزیزان میپرسند که چطور متوجه بشیم آقا واقعا قصد ازدواج دارد؟ تا بیهوده وقت و احساساتمان هدر نرود. در جواب باید اشاره کنم که آقایی که واقعا میخواهد زندگی مشترک تشکیل بدهد چند نشانه بارز دارد که در این مطلب به اختصار به چندمورد میپردازیم.

در اولین قدم بعداز آشنا شدن شما را به خانواده خودش معرفی میکند و برای شناخت بیشتر و رابطه وقت و انرژی میگذارد. در حین آشنایی و یا گذشت کمی زمان از شما تقاضای نامعقول نمیکند و شرایط و چهارچوب های شما را می پذیرد. سعی نمیکند چهارچوب های شما نادیده بگیرد.

تلاش خودرا برای پیشرفت  شغلی و تحصیلی انجام میدهد در واقع برای آینده خود هدف دارد و برای رسیدن به اهدافش تلاش میکند. شتابزده عمل نمیکند بلکه وقت میگذارد و بهترین راه را برای رسیدن به هدف انتخاب میکند. درمقابل بعضی از افراد هستند که بسیار عجولانه عمل میکنند و احتمال پشیمانی از انتخاب و عملکردشان بیشتر است .ا نها صادق هستند و صداقت داشتن در گفتار و رفتارش پیداست و نقاب به چهره ندارد. زمان صحبت با شما دائما از مسائل جنسی نمیگوید.

برای شناخت بیشتر دو طرف هر کاری انجام میدهد و پنهان کاری ندارد. از خودش و اهدافش در زندگی میگوید. سعی میکند شما را بیشتر بشناسد برای شما وقت میگذارد و بهانه تراشی نمیکند.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «چطور متوجه بشیم آقا واقعا قصد ازدواج دارد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چطور متوجه بشیم آقا واقعا قصد ازدواج دارد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.