زمان مطالعه: 1 دقیقه
قاطعانه صحبت کردن با دیگران

قاطعانه صحبت کردن با دیگران

بسیاری از عزیزان میپرسند چگونه قاطعانه صحبت کنند و حتی در برابر اصرار دیگران سر حرف خود بمانند.

بنام یگانه عالم

قدم اول؛ بدانید که باید به خودتان احترام بگذارید و خواسته ها و حقوق خودتان را بشناسید و از ان ها دفاع کنید. اعتماد بنفس داشته باشید و سر هر مسئله ای چه با ربط وچه بی ربط عذرخواهی نکنید. هر کسی مسئول رفتار خودش میباشد و ممکن است دیگران در برابر صحبت های شما عصبانی شوند و یا حس تنفر پیدا کنند. شما فقط میتوانید روی خودتان کنترل داشته باشید نه دیگران.

در مقابل کسانی که شما و یا حقوق‌ تان را نادیده میگیرند و بی اهمیت میشمارند بایستید و از خودتان و حقوقتان دفاع کنید. به گونه ای صحبت کنید که لطمه ای به احساسات دیگران وارد نشود. از جمله های تاکیدی من استفاده کنید بطور مثال ازنظر من، نیاز من. ازفعل های تاکیدی استفاده کنید، بطورمثال من میخوام، من انجام نمیدم. اگر در برابر اصرار دیگران قرار گرفتید به مرور قاطعیت خود را افزایش دهید.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «قاطعانه صحبت کردن با دیگران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره قاطعانه صحبت کردن با دیگران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.