زمان مطالعه: 1 دقیقه
نگاهى به فيلم تى تى

نگاهى به فيلم تى تى

تی تی، یک فیلم سینمایی است که در سال 1399 توسط آیدا پناهنده ساخته شده است

يكشنبه ٣٠ مرداد ١٤٠١
لاله عالم

تی تی، بازيگران مطرحى دارد، داستان فيلم جالب است، فيلم‌برداري نيز قابل توجه مى‌باشد و تماشاگر قاب‌هاى زيبايى از دريا و طبيعت شمال مى‌بيند.اين فيلم همچنين چهارمين اثر فيلمساز در كارنامه‌اش مى‌باشد، اما با همه تفاسير آنچنان كه بايد تاثيرگذار نيست. شايد يكى از دلايلش اين باشد كه با تمام تلاشى كه بازيگران در ايفاى نقش خود داشته اند، شخصيت‌ها در حد تيپ باقى مانده‌اند و نتوانسته‌اند ويژگي خاصى به آن اضافه كنند.

البته اين مساله تا حدود زيادى به شخصيت پردازى و فيلمنامه بر مى‌گرددو همچنين بازيگر هم مى‌تواند چيزى از خود به نقش بيافزايد. شخصيت امير ساسان (با بازى هوتن شكيبا) به كرات در سينماى جهان و ايران ديده شده است؛ شخصيت مردى كه از علاقه زن‌ها به خودش سوء استفاده مى‌كند، در عين حال عشق بيمار گونه نيز نسبت به زن دارد و زن مقابل وى نيز، سادگي و صداقت كودكانه دارد.شخصيت دانشمند متفكر (با بازي پارسا پيروزفر) با ويژگي اسكيزوييد گونه نيز ،قبلا بسيار ديده شده است.

سکانسی از فیلم تی تی با بازی الناز شاکردوست
سکانسی از فیلم تی تی با بازی الناز شاکردوست

 

حتى معادل شخصيت‌هاى فرعى‌تر داستان نيز، بارها در فيلم‌ها ديده شده‌اند. از زن و شوهرى كه نگران فرزند به دنيا نيامده‌شان در رحم فرد ديگرى هستند تا دوستى كه به دوست خود خيانت مى‌كند و با همسر سابق دوستش ازدواج مى‌كند. تنها ويژگى مثبت فيلم مضمون آن است كه (كمك به همنوع بدون توقع ) است ، چيزى كه متاسفانه امروزه در جامعه ما كمتر ديده مي‌شود و اگر كسى هم اينگونه عمل كند از سوى افراد، ديوانه خطاب مى‌شود. دختر، (با بازى الناز شاكر دوست) به خاطر نجات اوراق دانشمند، از زمينش كه تنها سرمايه‌اش است، حاضر است بگذرد و دانشمند نيز حاضر است از اوراقش بگذرد تا به دختر كمك كند.

چنين مضمونى به همراه داستان يك دانشمندى كه قصد دارد بشريت را نجات دهد تا زمين در سياه چاله فضايى غرق نشود و در بيمارستان با زنى آشنا مى شود كه قدرت‌ها و باورهاى خاصى دارد، مى‌توانست خيلى بيشتر از اين كشش داشته باشد و بر روى مخاطب تاثير بگذارد، خصوصا اينكه بازيگران مطرحي نيز در آن بازى مى‌كنند و الناز شاكر دوست و هوتن شكيبا پس از موفقيت فيلم "شبى كه ماه كامل شد"، در آن حضور دارند. موسیقی فیلم نیز می‌بایست تاثیرگذارتر ساخته می‌شد. فيلم تى تى محصول ١٣٩٨ _١٣٩٩ است. شايد اگر در زمان ساخت خود، ديده مى‌شد و مخاطب هنوز فيلم و مجموعه‌هايى نظير "مجبوريم"و مشابه آن را نديده بود، تاثير گذارى آن بيشتر بود.

نظر خود را درباره «نگاهى به فيلم تى تى» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نگاهى به فيلم تى تى فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.