زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی فوب ادل گیتس

بیوگرافی فوب ادل گیتس

فوب ادل گیتس دختر کوچک بیل گیتس و ملیندا فرنچ است. وی علاقه زیادی به رقص و آواز دارد و در کنار درس، خوشگذرانی در کنار دوستانش بهترین لحظات زندگیش است.

فوب ادل گیتس دختر کوچک بیل گیتس و ملیندا فرنچ است. او عاشق رقص باله است و دوست دارد در آینده و پس از اتمام تحصیلاتش به طور حرفه ای این کار را دنبال کند. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی فوب ادل گیتس را ببینید.

درباره فوب ادل گیتس

فوب ادل گیتس
فوب ادل گیتس

فوب ادل گیتس (Phoebe Adele Gates) در تاریخ 14 سپتامبر 2002 در مدیا، ایالت واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. پدر فوب بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان و مدیر عامل مایکروسافت است و مادر او هم ملیندا فرنچ گیتس می باشد. در سال 2021 او وقتی 18 ساله شد پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند. فوب در خانه پدرش بیل گیتس که یکی از مدرن‌ ترین و گران ‌ترین خانه های جهان می باشد بزرگ شده که کنار تپه است و منظره‌ ای رو به دریاچه واشینگتن است. فوب یک خواهر بزرگتر به نام جنیفر کاترین گیتس و همینطور برادر بزرگتری به نام روری جان گیتس دارد. خواهرش به سوارکاری علاقمند بود و این راه را پیش گرفت و برادرش روری هم سمت بازیگری رفت. فوب اما علاقه زیادی به رقص و آواز دارد و می خواهد پس از پایان تحصیلات دانشگاهی اش رقص باله را به طور حرفه ای دنبال کند. او عاشق مسافرت است و با دوستانش به بسیاری از کشورها سفر کرده است.

ثروت فوب ادل گیتس

با اینکه پدر فوب ادل گیتس، بیل گیتس مشهور و ثروتمندترین مرد جهان می باشد، اما او یا خواهر و برادر بزرگترش این ثروت عظیم را به ارث نخواهند برد. بیل گیتس بارها در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که بیشتر ثروت خود را به خیریه ها می دهد نه اینکه بین فرزندانش تقسیم کند. او می خواهد به جای اینکه با پول و تجملات بزرگ شوند روی پای خود بایستند. بیل گیتس به فوب هم همانند دیگر فرزندانش اجازه داده است که 10 میلیون دلار ارث ببرد و پس از اتمام تحصیلاتش به دنبال علایقش برود.

گالری تصاویر

خانواده فوب ادل گیتس
خانواده فوب ادل گیتس
فوب ادل گیتس و پدرش بیل گیتس
فوب ادل گیتس و پدرش بیل گیتس
فوب ادل گیتس در کنار پدرش بیل گیتس و مادرش ملیندا فرنچ
فوب ادل گیتس در کنار پدرش بیل گیتس و مادرش ملیندا فرنچ
فوب ادل گیتس در کنار برادر و خواهر بزرگترش
فوب ادل گیتس در کنار برادر و خواهر بزرگترش
کودکی فوب ادل گیتس
کودکی فوب ادل گیتس
فوب ادل گیتس و خانواده اش
فوب ادل گیتس و خانواده اش

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی فوب ادل گیتس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی فوب ادل گیتس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.