زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش Format Painter در Word

آموزش Format Painter در Word

format painter یک ابزار کاربردی در نوار home ورد است که باعث میشود ما یک فرمت ایجاد شده بر روی یک متن یا پاراگراف را بتوانیم بر روی منت های دیگر اعمال کنیم و ب
در این مطلب می خوانید : [بستن]

ابزار Format Painter

در ورد نقش صفحه آرایی متن شما را برعهده دارد. در آسمونی نحوه استفاده فرمت پینتر را برای شما شرح می دهیم تا با استفاده از آن سرعت ویرایش خود را بالا ببرید.از Format Painter  برای اعمال همان فرمت اعمال شده مانند استایل فونت، رنگ، سایز، استایل حاشیه متن است. Format Painter به شما اجازه میدهد که تمامی یک فرمت موجود بر رو ی هر فرمت دیگری اعمال کنید. در واقع Format Painter  یک کپی پیست برای فرمت ها محسوب می شود.

تنظیمات Format Painter

format painter
format painter

1- در ابتدا متن یا گرافی مورد نظر خود را انتخاب میکنیم و اگر میخواهید فرمت متن و پارا گراف را کپی کنید، کل پاراگراف را انتخاب کند به همراه علامت پاراگراف.

format painter
format painter

2- بر روی نوار Home گزینه Format Painter را انتخاب کنید.
3- از برس برای نقاشی کردن کل متن مورد نظر استفاده کنید که این فقط یک بار قابل اعمال است. برای تغییر فرمت چندین متن باهم شما باید روی گزینه Format Painter  دابل کلیک کنید.
4- برای متوقف کردن Format Painter باید دکمه ESC را بزنید.

نکته: Format Painter با اِلمان های گرافیکی مانند طراحی های Auto Shape  ها بهتر کار میکند هرچند که شما میتوانید فرمت های یک عکس را مانند حاشیه آن را هم کپی کنید.

نظر خود را درباره «آموزش Format Painter در Word» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش Format Painter در Word فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.